پوردلان, نیلوفر, رحیم نیا, فریبرز, بهبودی, امید, شیخ الاسلامی, زینب. (1403). بررسی تأثیر محتوای تولیدشده در رسانه‌های اجتماعی توسط اینفلوئنسرها و کاربران بر قصد خرید مشتریان کم‌درآمد، کاربست مدل SOR. , 3(2), 260-287. doi: 10.22059/mmr.2024.382214.1113
نیلوفر پوردلان; فریبرز رحیم نیا; امید بهبودی; زینب شیخ الاسلامی. "بررسی تأثیر محتوای تولیدشده در رسانه‌های اجتماعی توسط اینفلوئنسرها و کاربران بر قصد خرید مشتریان کم‌درآمد، کاربست مدل SOR". , 3, 2, 1403, 260-287. doi: 10.22059/mmr.2024.382214.1113
پوردلان, نیلوفر, رحیم نیا, فریبرز, بهبودی, امید, شیخ الاسلامی, زینب. (1403). 'بررسی تأثیر محتوای تولیدشده در رسانه‌های اجتماعی توسط اینفلوئنسرها و کاربران بر قصد خرید مشتریان کم‌درآمد، کاربست مدل SOR', , 3(2), pp. 260-287. doi: 10.22059/mmr.2024.382214.1113
پوردلان, نیلوفر, رحیم نیا, فریبرز, بهبودی, امید, شیخ الاسلامی, زینب. بررسی تأثیر محتوای تولیدشده در رسانه‌های اجتماعی توسط اینفلوئنسرها و کاربران بر قصد خرید مشتریان کم‌درآمد، کاربست مدل SOR. , 1403; 3(2): 260-287. doi: 10.22059/mmr.2024.382214.1113


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب