1.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر استفاده از شبکه‌های اجتماعی داخلی در فضای مجازی ایران

صفحه 153-183
علی محقر؛ محمد حسن ملکی؛ مهدی صراف یزد

2.

تأثیر اعتبار تأییدکننده بر بخشندگی و عشق به برند با تعدیلگری نگرش به برند در پلتفرم‌های چندرسانه‌ای

صفحه 184-211
فاطمه بهنام فیض آبادی؛ امید بهبودی؛ محسن مرادی

3.

طراحی مدل تسهیم درآمدی برای پلتفرم‌های پژوهشی با رویکرد مدل استروالدر

صفحه 212-230
علی نعیمی صدیق

4.

تحلیل شکاف اجرایی ـ ادراکی عناصر بازی‌وارسازی در محتوای پیام‌های تبلیغاتی (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی و اپلیکیشن اختصاصی تاکسی اینترتی تپسی)

صفحه 231-259
ریحانه رضا قلیزاده؛ زهرا صادقی آرانی؛ اسماعیل مزروعی نصرآبادی

5.

بررسی تأثیر محتوای تولیدشده در رسانه‌های اجتماعی توسط اینفلوئنسرها و کاربران بر قصد خرید مشتریان کم‌درآمد، کاربست مدل SOR

صفحه 260-287
نیلوفر پوردلان؛ فریبرز رحیم نیا؛ امید بهبودی؛ زینب شیخ الاسلامی

6.

بررسی تأثیر ابعاد سواد تبلیغاتی بر استراتژی‌های مقاومتی کاربران در رسانه‌های اجتماعی

صفحه 288-308
فرزانه میرزاحسینی؛ امیررضا کنجکاو منفرد؛ سید محمد طباطبایی نسب


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب