شاه طهماسبی, اسماعیل, باقری روچ, علی رضا. (1398). بررسی تأثیر ابعاد مدل رفتار برنامه‌ریزی‌شده بر قصد خرید مواد غذایی محلی (نمونه پژوهش: محصول عسل). , 11(2), 415-436. doi: 10.22059/jibm.2019.259239.3078
اسماعیل شاه طهماسبی; علی رضا باقری روچ. "بررسی تأثیر ابعاد مدل رفتار برنامه‌ریزی‌شده بر قصد خرید مواد غذایی محلی (نمونه پژوهش: محصول عسل)". , 11, 2, 1398, 415-436. doi: 10.22059/jibm.2019.259239.3078
شاه طهماسبی, اسماعیل, باقری روچ, علی رضا. (1398). 'بررسی تأثیر ابعاد مدل رفتار برنامه‌ریزی‌شده بر قصد خرید مواد غذایی محلی (نمونه پژوهش: محصول عسل)', , 11(2), pp. 415-436. doi: 10.22059/jibm.2019.259239.3078
شاه طهماسبی, اسماعیل, باقری روچ, علی رضا. بررسی تأثیر ابعاد مدل رفتار برنامه‌ریزی‌شده بر قصد خرید مواد غذایی محلی (نمونه پژوهش: محصول عسل). , 1398; 11(2): 415-436. doi: 10.22059/jibm.2019.259239.3078


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب