1.

Customer Well-Being in Banking Industry: Conceptualization and Antecedences

دوره 14، شماره 4، دی 2021، صفحه 835-855
Mohammad Sadegh Eshaghi؛ Bahram Ranjbarian؛ Azarnoush Ansari

2.

Exploring Multi-Dimensional Metrics for Assessing Customer Satisfaction in the Pakistani Cellular Industry

دوره 17، شماره 4، دی 2024، صفحه 1063-1076
Zahid Iqbal؛ Ali Riaz Khan

3.

The Impact of a Positive Visualisation Course in Brand Identity on Freshmen Students’ Perceptions of University Brand Image

دوره 15، شماره 4، دی 2022، صفحه 945-962
Marilia (Maria) Kountouridou؛ Dino Domic

4.

اثر ارزش ویژۀ برند و سرمایۀ اجتماعی بر تصویر برند (مورد مطالعه: برند خودروی سمند)

دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 905-925
مینا مهرنوش؛ داریوش طهماسبی

5.

ارائه مدلی از تاثیر آمیزه بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی (استقلال و پرسپولیس)

دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 547-560
مسعود فریدونی؛ معصومه کلاته سیفری؛ سید محمد حسین رضوی

6.

استفاده از مهندسی کانسی در بررسی تصویر ذهنی برندهای تلفن‌همراه در بین طراحان جوان ایرانی

دوره 19، شماره2، مرداد 1393، صفحه 83-90
مهدی اصل فلاح؛ ناصر کلینی ممقانی؛ سینا خلخالی

7.

بررسی تأثیر آمیختۀ بازاریابی حسی بر ارزش ویژۀ برند و تصویر برند (مطالعۀ موردی: برند تشک رویال)

دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 303-324
ماشااله حسین زاده؛ فرزانه بکتاش

8.

بررسی تأثیرات تصویر، آگاهی و کیفیت برند بر دل‌بستگی و وفاداری به برند مقصد با نقش میانجی اعتماد به برند، مطالعه تطبیقی: شهرهای کرمان و یزد

دوره 10، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 93-113
محمدمهدی پورسعید؛ سعید ده یادگاری؛ ریحانه خسروپور؛ محبوبه برزگرپور

9.

بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری مطالعه موردی : شهر مریوان

دوره 5، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 73-86
سید اسحاق جلالیان

10.

بررسی عوامل مؤثر بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند

دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 85-104
مهدی دهقانی سلطانی؛ اسفندیار محمدی؛ یاسان‌‌اله پوراشرف؛ کورش سایه‌میری

11.

تاثیر تصویر برند ورزشکار بر تغییر نگرش نسبت به تبلیغات تجاری ورزشکاران مشهور با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی

دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 467-482
حامد فرزی؛ بهرام یوسفی؛ سعید بروجردی

12.

تحلیل تأثیر شواهد برند و آوازه برند بر ترغیب به انتخاب مراجعان به استفاده از مراکز درمانی با نقش میانجی تصویر برند (مطالعه موردی: آزمایشگاه‌های تشخیص طبی منتخب شهر اصفهان)

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 509-528
علی صنایعی؛ آذرنوش انصاری؛ فردوس عباس‎پور

13.

تحلیل تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر تصویر نمادین، تصویر عملکردی و وفاداری برند

دوره 5، شماره 2، تیر 1392، صفحه 69-88
حسین رضایی دولت‎آبادی؛ لیلا جوشیار نجف‎آبادی؛ جواد خزائی پول؛ رضا وریج کاظمی

14.

ترسیم شبکۀ تداعی‎های برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن نقشۀ مفهوم برند

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 413-432
شهریار عزیزی؛ محمدرضا بلورپارسا

15.

ساخت و اعتباریابی مقیاس تصویر برند ورزشکار ایرانی

دوره 15، شماره 2، تیر 1402، صفحه 58-42
فروغ نقوی؛ فرشاد تجاری؛ علی زارعی

16.

مدل بومی تصویر برند در صنایع تولیدی و خدماتی مواد و ملزومات لازم برای تولیدات لبنی

دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 602-621
فریبا رحمانی خرمی؛ حسین صفرزاده؛ سید کامران نوربخش

17.

واکنش مصرف‌کنندگان به اشتباه‌های برند و استراتژی‌های جبران پس از آن: بررسی نقش تعدیلگری تصویر برند و نقش میانجیگری قصد بخشش برند

دوره 16، شماره 3، 1403، صفحه 618-640
نغمه شیبانی مقدم؛ مسعود کیماسی؛ رزا هندیجانی؛ محمد صالح ترکستانی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب