فریدونی, مسعود, کلاته سیفری, معصومه, رضوی, سید محمد حسین. (1398). ارائه مدلی از تاثیر آمیزه بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی (استقلال و پرسپولیس). , 11(3), 547-560. doi: 10.22059/jsm.2018.247235.1985
مسعود فریدونی; معصومه کلاته سیفری; سید محمد حسین رضوی. "ارائه مدلی از تاثیر آمیزه بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی (استقلال و پرسپولیس)". , 11, 3, 1398, 547-560. doi: 10.22059/jsm.2018.247235.1985
فریدونی, مسعود, کلاته سیفری, معصومه, رضوی, سید محمد حسین. (1398). 'ارائه مدلی از تاثیر آمیزه بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی (استقلال و پرسپولیس)', , 11(3), pp. 547-560. doi: 10.22059/jsm.2018.247235.1985
فریدونی, مسعود, کلاته سیفری, معصومه, رضوی, سید محمد حسین. ارائه مدلی از تاثیر آمیزه بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی (استقلال و پرسپولیس). , 1398; 11(3): 547-560. doi: 10.22059/jsm.2018.247235.1985


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب