اصل فلاح, مهدی, کلینی ممقانی, ناصر, خلخالی, سینا. (1393). استفاده از مهندسی کانسی در بررسی تصویر ذهنی برندهای تلفن‌همراه در بین طراحان جوان ایرانی. , 19(شماره2), 83-90. doi: 10.22059/jfava.2014.51442
مهدی اصل فلاح; ناصر کلینی ممقانی; سینا خلخالی. "استفاده از مهندسی کانسی در بررسی تصویر ذهنی برندهای تلفن‌همراه در بین طراحان جوان ایرانی". , 19, شماره2, 1393, 83-90. doi: 10.22059/jfava.2014.51442
اصل فلاح, مهدی, کلینی ممقانی, ناصر, خلخالی, سینا. (1393). 'استفاده از مهندسی کانسی در بررسی تصویر ذهنی برندهای تلفن‌همراه در بین طراحان جوان ایرانی', , 19(شماره2), pp. 83-90. doi: 10.22059/jfava.2014.51442
اصل فلاح, مهدی, کلینی ممقانی, ناصر, خلخالی, سینا. استفاده از مهندسی کانسی در بررسی تصویر ذهنی برندهای تلفن‌همراه در بین طراحان جوان ایرانی. , 1393; 19(شماره2): 83-90. doi: 10.22059/jfava.2014.51442


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب