حسین زاده, ماشااله, بکتاش, فرزانه. (1397). بررسی تأثیر آمیختۀ بازاریابی حسی بر ارزش ویژۀ برند و تصویر برند (مطالعۀ موردی: برند تشک رویال). , 10(2), 303-324. doi: 10.22059/jibm.2017.242630.2771
ماشااله حسین زاده; فرزانه بکتاش. "بررسی تأثیر آمیختۀ بازاریابی حسی بر ارزش ویژۀ برند و تصویر برند (مطالعۀ موردی: برند تشک رویال)". , 10, 2, 1397, 303-324. doi: 10.22059/jibm.2017.242630.2771
حسین زاده, ماشااله, بکتاش, فرزانه. (1397). 'بررسی تأثیر آمیختۀ بازاریابی حسی بر ارزش ویژۀ برند و تصویر برند (مطالعۀ موردی: برند تشک رویال)', , 10(2), pp. 303-324. doi: 10.22059/jibm.2017.242630.2771
حسین زاده, ماشااله, بکتاش, فرزانه. بررسی تأثیر آمیختۀ بازاریابی حسی بر ارزش ویژۀ برند و تصویر برند (مطالعۀ موردی: برند تشک رویال). , 1397; 10(2): 303-324. doi: 10.22059/jibm.2017.242630.2771


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب