عزیزی, شهریار, بلورپارسا, محمدرضا. (1395). ترسیم شبکۀ تداعی‎های برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن نقشۀ مفهوم برند. , 8(2), 413-432. doi: 10.22059/jibm.2016.58699
شهریار عزیزی; محمدرضا بلورپارسا. "ترسیم شبکۀ تداعی‎های برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن نقشۀ مفهوم برند". , 8, 2, 1395, 413-432. doi: 10.22059/jibm.2016.58699
عزیزی, شهریار, بلورپارسا, محمدرضا. (1395). 'ترسیم شبکۀ تداعی‎های برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن نقشۀ مفهوم برند', , 8(2), pp. 413-432. doi: 10.22059/jibm.2016.58699
عزیزی, شهریار, بلورپارسا, محمدرضا. ترسیم شبکۀ تداعی‎های برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن نقشۀ مفهوم برند. , 1395; 8(2): 413-432. doi: 10.22059/jibm.2016.58699


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب