پورسعید, محمدمهدی, ده یادگاری, سعید, خسروپور, ریحانه, برزگرپور, محبوبه. (1402). بررسی تأثیرات تصویر، آگاهی و کیفیت برند بر دل‌بستگی و وفاداری به برند مقصد با نقش میانجی اعتماد به برند، مطالعه تطبیقی: شهرهای کرمان و یزد. , 10(2), 93-113. doi: 10.22059/jut.2023.352248.1093
محمدمهدی پورسعید; سعید ده یادگاری; ریحانه خسروپور; محبوبه برزگرپور. "بررسی تأثیرات تصویر، آگاهی و کیفیت برند بر دل‌بستگی و وفاداری به برند مقصد با نقش میانجی اعتماد به برند، مطالعه تطبیقی: شهرهای کرمان و یزد". , 10, 2, 1402, 93-113. doi: 10.22059/jut.2023.352248.1093
پورسعید, محمدمهدی, ده یادگاری, سعید, خسروپور, ریحانه, برزگرپور, محبوبه. (1402). 'بررسی تأثیرات تصویر، آگاهی و کیفیت برند بر دل‌بستگی و وفاداری به برند مقصد با نقش میانجی اعتماد به برند، مطالعه تطبیقی: شهرهای کرمان و یزد', , 10(2), pp. 93-113. doi: 10.22059/jut.2023.352248.1093
پورسعید, محمدمهدی, ده یادگاری, سعید, خسروپور, ریحانه, برزگرپور, محبوبه. بررسی تأثیرات تصویر، آگاهی و کیفیت برند بر دل‌بستگی و وفاداری به برند مقصد با نقش میانجی اعتماد به برند، مطالعه تطبیقی: شهرهای کرمان و یزد. , 1402; 10(2): 93-113. doi: 10.22059/jut.2023.352248.1093


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب