1.

Customer Well-Being in Banking Industry: Conceptualization and Antecedences

دوره 14، شماره 4، دی 2021، صفحه 835-855
Mohammad Sadegh Eshaghi؛ Bahram Ranjbarian؛ Azarnoush Ansari

2.

اثر ارزش ویژۀ برند و سرمایۀ اجتماعی بر تصویر برند (مورد مطالعه: برند خودروی سمند)

دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 905-925
مینا مهرنوش؛ داریوش طهماسبی

3.

ارائه مدلی از تاثیر آمیزه بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی (استقلال و پرسپولیس)

دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 547-560
مسعود فریدونی؛ معصومه کلاته سیفری؛ سید محمد حسین رضوی

4.

استفاده از مهندسی کانسی در بررسی تصویر ذهنی برندهای تلفن‌همراه در بین طراحان جوان ایرانی

دوره 19، شماره2، مرداد 1393، صفحه 83-90
مهدی اصل فلاح؛ ناصر کلینی ممقانی؛ سینا خلخالی

5.

بررسی تأثیر آمیختۀ بازاریابی حسی بر ارزش ویژۀ برند و تصویر برند (مطالعۀ موردی: برند تشک رویال)

دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 303-324
ماشااله حسین زاده؛ فرزانه بکتاش

6.

بررسی عوامل مؤثر بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند

دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 85-104
مهدی دهقانی سلطانی؛ اسفندیار محمدی؛ یاسان‌‌اله پوراشرف؛ کورش سایه‌میری

7.

بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری مطالعه موردی : شهر مریوان

دوره 5، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 73-86
سید اسحاق جلالیان

8.

تاثیر تصویر برند ورزشکار بر تغییر نگرش نسبت به تبلیغات تجاری ورزشکاران مشهور با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی

دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 467-482
حامد فرزی؛ بهرام یوسفی؛ سعید بروجردی

9.

تحلیل تأثیر شواهد برند و آوازه برند بر ترغیب به انتخاب مراجعان به استفاده از مراکز درمانی با نقش میانجی تصویر برند (مطالعه موردی: آزمایشگاه‌های تشخیص طبی منتخب شهر اصفهان)

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 509-528
علی صنایعی؛ آذرنوش انصاری؛ فردوس عباس‎پور

10.

تحلیل تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر تصویر نمادین، تصویر عملکردی و وفاداری برند

دوره 5، شماره 2، تیر 1392، صفحه 69-88
حسین رضایی دولت‎آبادی؛ لیلا جوشیار نجف‎آبادی؛ جواد خزائی پول؛ رضا وریج کاظمی

11.

ترسیم شبکۀ تداعی‎های برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن نقشۀ مفهوم برند

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 413-432
شهریار عزیزی؛ محمدرضا بلورپارسا

12.

ساخت و اعتباریابی مقیاس تصویر برند ورزشکار ایرانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 24 خرداد 1400
فروغ نقوی؛ فرشاد تجاری؛ علی زارعی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.