1.

اثر ارزش ویژۀ برند و سرمایۀ اجتماعی بر تصویر برند (مورد مطالعه: برند خودروی سمند)

دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 905-925
مینا مهرنوش؛ داریوش طهماسبی

2.

ارایه یک مدل تصمیم‌گیری بر اساس الگوی سلسله مراتبی برای انتخاب راهبرد ادغام، واگذاری، همکاری مشترک در صنعت خودروسازی

دوره 1، شماره 3، 1388
عزت الله اصغری زاده؛ محمد حقیقی؛ مجید بلالی

3.

ارائۀ الگوی کاربردی برای بازاریابی چندحسی در برندسازی مقصد گردشگری

دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 63-82
محمد حقیقی؛ طاهر روشندل اربطانی؛ احمد روستا؛ علی صالحی

4.

بررسی تأثیر تبلیغات برند ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک مشتریان در بازاریابی عصبی

دوره 8، شماره 3، تابستان 1395، صفحه 389-405
حوریه دهقانپوری؛ فاطمه عبدوی؛ مهتا اسکندرنژاد

5.

بررسی نقش برند در خرید خودروهای لوکس کشور

دوره 4، شماره 4، زمستان 1391، صفحه 1-20
مجید بلالی؛ هاشم آقازاده؛ سمیه احمدی

6.

برندسازی و بازاریابی سیاسی؛ الگویی جدید برای توسعۀ ارتباطات سیاسی مشارکتی

دوره 45، شماره 4، زمستان 1394، صفحه 915-936
مجید حسینی؛ آرش بیدالله خانی

7.

تبیین مدل ارزش ادراک‌شدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس

دوره 9، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 429-440
جمال الدین بیرامی ایگدر؛ حسین اکبری یزدی

8.

چگونگی اثرگذاری شخصیت مسکات در انیمیشن‌هایِ تبلیغاتیِ محصولاتِ غذایی

دوره 24، شماره 1، بهار 1398، صفحه 37-48
محمد رضا حسنائی؛ نوید مسعودنیا

9.

شناخت دلایل بازطراحی لوگو در طول عمر برند

دوره 23، شماره 3، پاییز 1397، صفحه 41-52
الهام الیاسی؛ کامران افشار مهاجر؛ زاهد شفیعی

10.

شناسایی و اولویت‏بندی عوامل مدیریتی و کیفیتی موثر بر برندسازی رویدادهای ورزشی ایران

دوره 12، شماره 1، بهار 1399، صفحه 1-17
سیدنصراله سجادی؛ محمود گودرزی؛ نرگس فصیح مردانلو

11.

طراحی الگوی شکل‌گیری برند فردی کارآفرینان شهر اصفهان

دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 911-933
مجتبی امانی بنی؛ علی نصراصفهانی؛ علی شائمی بزرکی؛ هادی تیموری

12.

طراحی مدل پیامدهای جهانی شدن برند لیگ برتر فوتبال ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 04 خرداد 1400
سجاد سروش؛ سیدنصراله سجادی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ مهرزاد حمیدی

13.

طراحی مدل تأثیر اصالت برند و ارزش ویژۀ برند بر وفاداری تماشاگران به برند در باشگاه‌های لیگ برتر والیبال ایران (مطالعۀ موردی: باشگاه والیبال بانک سرمایۀ تهران)

دوره 12، شماره 3، پاییز 1399، صفحه 819-848
امیرحسین منظمی؛ نجف آقایی؛ مراد رومیانی

14.

طراحی مدل تأثیر کیفیت خدمات ادراک‌شده بر هویت اجتماعی برند از دیدگاه هواداران باشگاه فوتبال پرسپولیس

دوره 9، شماره 1، بهار 1396، صفحه 145-159
سعید حاتمی؛ حسین اکبری یزدی

15.

عوامل جامعه شناختی تاثیرگذار بر استفاده از برند در میان زنان مراجعه‌کننده به مراکز خرید شهر تهران

دوره 8، شماره 2، زمستان 1396، صفحه 259-276
افسانه توسلی؛ فاطمه سمواتی؛ معصومه فتحعلی زاده

16.

عوامل مؤثر بر ارزش برند سازمان ورزشی (کمیتۀ ملی المپیک ج.ا.ا)

دوره 8، شماره 5، زمستان 1395، صفحه 727-739
همیلا تکلی

17.

مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال

دوره 9، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 411-428
علی بنسبردی؛ محمد خبیری؛ مجید جلالی فراهانی؛ محمود گودرزی

18.

مقایسه قدرتمندی انواع برند داخلی و خارجی از دیدگاه مشتریان محصولات لوازم خانگی در استان گیلان

دوره 3، شماره 2، تابستان 1390، صفحه 41-60
ابراهیم چیرانی؛ متین فردصبوری

19.

نگاشت شبکه تداعی‌های برند گفتمان اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی

دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 362-383
محمد صالح ترکستانی؛ پدرام جاهدی؛ فائز دین پرستی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.