فیروزی, محمد علی, پوراحمد, احمد, سجادیان, مهیار. (1402). تحلیل تناظر شهرت و کشش احساسی سفر در راستای برندآفرینی موثر؛مورد مطالعه: کلانشهر اهواز. , 10(4), -. doi: 10.22059/jut.2021.316098.866
محمد علی فیروزی; احمد پوراحمد; مهیار سجادیان. "تحلیل تناظر شهرت و کشش احساسی سفر در راستای برندآفرینی موثر؛مورد مطالعه: کلانشهر اهواز". , 10, 4, 1402, -. doi: 10.22059/jut.2021.316098.866
فیروزی, محمد علی, پوراحمد, احمد, سجادیان, مهیار. (1402). 'تحلیل تناظر شهرت و کشش احساسی سفر در راستای برندآفرینی موثر؛مورد مطالعه: کلانشهر اهواز', , 10(4), pp. -. doi: 10.22059/jut.2021.316098.866
فیروزی, محمد علی, پوراحمد, احمد, سجادیان, مهیار. تحلیل تناظر شهرت و کشش احساسی سفر در راستای برندآفرینی موثر؛مورد مطالعه: کلانشهر اهواز. , 1402; 10(4): -. doi: 10.22059/jut.2021.316098.866


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب