سجادیان, مهیار, فیروزی, محمد علی, پوراحمد, احمد. (1402). تحلیل تناظر شهرت و کشش احساسی سفر در راستای برند آفرینی مؤثر مطالعه موردی: کلان‌شهر اهواز. , 10(4), 75-95. doi: 10.22059/jut.2021.316098.866
مهیار سجادیان; محمد علی فیروزی; احمد پوراحمد. "تحلیل تناظر شهرت و کشش احساسی سفر در راستای برند آفرینی مؤثر مطالعه موردی: کلان‌شهر اهواز". , 10, 4, 1402, 75-95. doi: 10.22059/jut.2021.316098.866
سجادیان, مهیار, فیروزی, محمد علی, پوراحمد, احمد. (1402). 'تحلیل تناظر شهرت و کشش احساسی سفر در راستای برند آفرینی مؤثر مطالعه موردی: کلان‌شهر اهواز', , 10(4), pp. 75-95. doi: 10.22059/jut.2021.316098.866
سجادیان, مهیار, فیروزی, محمد علی, پوراحمد, احمد. تحلیل تناظر شهرت و کشش احساسی سفر در راستای برند آفرینی مؤثر مطالعه موردی: کلان‌شهر اهواز. , 1402; 10(4): 75-95. doi: 10.22059/jut.2021.316098.866


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب