جودی, مجتبی, نادری نسب, مهدی, رمضانی نژاد, رحیم, مقدم, وحید. (1402). ارائۀ الگوی برندسازی صنعت پوشاک ورزشی ایران با استفاده از نظریة داده‌بنیاد. , 15(3), 87-70. doi: 10.22059/jsm.2021.312664.2608
مجتبی جودی; مهدی نادری نسب; رحیم رمضانی نژاد; وحید مقدم. "ارائۀ الگوی برندسازی صنعت پوشاک ورزشی ایران با استفاده از نظریة داده‌بنیاد". , 15, 3, 1402, 87-70. doi: 10.22059/jsm.2021.312664.2608
جودی, مجتبی, نادری نسب, مهدی, رمضانی نژاد, رحیم, مقدم, وحید. (1402). 'ارائۀ الگوی برندسازی صنعت پوشاک ورزشی ایران با استفاده از نظریة داده‌بنیاد', , 15(3), pp. 87-70. doi: 10.22059/jsm.2021.312664.2608
جودی, مجتبی, نادری نسب, مهدی, رمضانی نژاد, رحیم, مقدم, وحید. ارائۀ الگوی برندسازی صنعت پوشاک ورزشی ایران با استفاده از نظریة داده‌بنیاد. , 1402; 15(3): 87-70. doi: 10.22059/jsm.2021.312664.2608


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب