- اسماعیلپور، حسین (1384). مبانی مدیریت بازاریابی، چ اول، تهران: نگاه دانش، ص 23-16.
- ایرانزاده، رنجبر (1391). «بررسی تأثیر آمیزۀ بازاریابی روی ارزش ویژۀ برند»، فصلنامۀ علمی – پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال دوم، ش 3، ص 172-155.
- روشنی مقدم، محمد (1386). «آنچه بنگاه در چنته دارد در برند نهفته است»، نشریۀ اندیشهگستر، سال پنجم، ش 75، ص 20-1.
- سید عامری، میرحسن؛ بهرامی، سوران؛ صیادی، محمدامین (1391). «بررسی رابطۀ بین کیفیت خدمات با رضایتمندی و وفاداری مشتریان اماکن ورزشی سرپوشیده دولتی و خصوصی شهر ارومیه»، پژوهشهای کاربردی مدیریت و علوم زیستی در ورزش، سال اول، ش 3، ص 18-11.
- قاسمی، وحید (1389). مدلسازی معادلۀ ساختاری در پژوهشهای اجتماعی با کاربرد AMOS، چ اول، تهران: جامعهشناسان، ص 17-5.
- کاتلر، فیلیپ؛ آرمسترانگ، گری. (1390). اصول بازاریابی، ترجمۀ بهمن فروزنده، انتشارات آموخته، ص 29-21.
- گیلانینیا، شهرام؛ موسویان سیدجواد (1389). تأثیر وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند بانک از دیدگاه مشتریان کارت الکترونیکی، انتشارات مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی، دورۀ 5، ش 14، ص 119-103.
- هاوکینز، دل؛ و همکاران (1385). رفتار مصرفکننده تدوین استراتژی بازاریابی، ترجمۀ احمد روستا، تهران، انتشارات سارگل، ص 34-12.
- هنری، حبیب (1390). «طراحی مدل معادلات ساختاری سرمایۀ اجتماعی و مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی»، پژوهشهای مدیریت ورزشی و علوم حرکتی، ش 1، ص 105- 85.
- Aaker, D. A. (1996). “Measuring Brand Equity Across Products and Markets”. California Management Review , 38 (3), pp 102-120.
- Atilgan, E., Aksoy , S., and Akinci , S. 2007.“ Determinants of the brand equity ”. Marketing Intelligence and Planning. Vol.23 No.3 , pp. 237-248
- Barnett, M. L., Jermier, J. M., & Lafferty, B. A. (2006). Corporate Reputation: The Definitional Landscape. Corporate Reputation Review, 9(1), pp 26-31.
- Bentler, P. M., & Chou, C. P. (1987). Practical issues in structural modeling. Sociological Methods & Research, 16(1), pp 78-117.
- Bentler, P. M. (1990). Comparative fit indexes in structural models. Psychological bulletin. 107(2),pp 238-240.
- Bornmark , H., Goransson, A., and Svensson , C.2005.“ A study to indicate the importance of brand awareness in brand choice”, Bachelor degree dissertation International Business Program, Kristianstad University, 7(2), pp 19-31.
- Chi-Shiun. Chih, J, Chin, F. Chang, P. (2010). " The Effects of Corporate Social Responsibility on Brand Performance: The Mediating Effect of Industrial Brand Equity and Corporate Reputation". Journal of Business Ethics 95 (3), pp 457-469.
- Deephouse, D. L. ( 2000 ). " Media Reputation As A Strategic Resource: An Integration Of Mass Communication And Resource-Based Theories". Journal Of Management, 26 (6), pp 1091 – 1112.
- Gibson, D. , Gonzales, J. L. And Castanon, J. ( 2006 ). " The Importance Of Reputation And The Role Of Public Relations". Public Relations Quarterly , 51 (3) , pp 15 – 18.
- Glynn, M.S., Motion, J., and Brodie, R.J.2007.“ Sources of brand benefits in manufacturer-reseller B2B relationships”. Journal of Business & Industrial Marketing, Vol.22 No.6, pp 400-409.
- Hall, R. (1992). "Strategic Analysis Of Intangible Resources". Strategic Management Journal, 13, pp 135–144
- Ressler, M. J. (2010). "An Examination Of Belief And Attitude Based Reputation And Its Impact On Behavioral Consequences". Nova Southeastern University. Doctoral Dissertation, Doctor Of Business Administration: Evolution And Interpretation. Perspectives On Corporate Citizenship, pp 39-52
- Roberts, P. W. And Dowling, G. R. ( 2002 ). "Corporate Reputation And Sustained Superior Financial Performance". Strategic Management Journal , 23 (12) , 1077 – 1093
- Walker, M. B., & Kent, A (2009). "Research And Reviews Do Fans Care? Assessing The Influence Of Corporate Social Responsibility On Consumer Attitudes In The Sport Industry". Sport Management Review, 23(1), pp 743-769.
- Walker, M., & Parent, M. M. (2010). "Toward An Integrated Framework Of Corporate Social Responsibility, Responsiveness, And Citizenship In Sport". Sport Management Review, 13(3), pp 198-213.
|