1.

مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

صفحه 373-387
محمد رسول خدادادی؛ ابوالفضل فراهانی؛ حمید قاسمی؛ حبیب هنری

2.

تجربیات دوران کناره‌گیری ورزشکاران بازنشستۀ ایرانی

صفحه 389-410
حمید صالحی

3.

مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال

صفحه 411-428
علی بنسبردی؛ محمد خبیری؛ مجید جلالی فراهانی؛ محمود گودرزی

4.

تبیین مدل ارزش ادراک‌شدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس

صفحه 429-440
جمال الدین بیرامی ایگدر؛ حسین اکبری یزدی

5.

مطالعه اثر مدیریت روابط با مشتری بر پیامدهای رفتاری مشتریان در ادارات ورزش و جوانان استان گلستان

صفحه 441-457
ناصر بای؛ امیر قنبرپور نصرتی

6.

بررسی موانع پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (E-CRM) در ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی

صفحه 459-470
جعفر خوشبختی؛ داود مودی

7.

رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از AHP

صفحه 471-488
حسین عبدالملکی؛ زهراسادات میرزازاده؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی

8.

سنجش کیفیت خدمات پژوهشی در مراکز آموزش عالی با رویکرد KANO- QFD (مطالعۀ موردی: دانشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان)

صفحه 489-514
مهرعلی همتی نژاد؛ سپیده شبانی؛ زهرا تسلیمی

9.

ارزیابی ارزش ویژۀ برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایسۀ برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی)

صفحه 515-529
رسول آزادی؛ بهرام یوسفی؛ حسین عیدی

10.

تأثیر توسعۀ برند ورزشی بر روی ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند پرسپولیس)

صفحه 531-548
میثم میرزایی؛ رضا محمدکاظمی؛ مهدی خادمی

11.

تأثیر بازاریابی حسی بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان به برندهای ورزشی

صفحه 549-564
جواد میرزایی؛ سیدعماد حسینی

12.

تأثیر آمیختۀ بازاریابی سبز بر تصمیم خرید محصولات ورزشی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه‌های عرضۀ محصولات ورزشی شهر تهران)

صفحه 565-578
حجت پودینه حاجی پور؛ عمادالدین پورصفر طبالوندانی؛ یوسف باقری

13.

تعیین عوامل مؤثر برآر.اف.ام در شرکت‌های بیمۀ ورزشی و اولویت‌بندی آنها با استفاده از تکنیک مقایسۀ زوجی

صفحه 579-597
افسر جعفری حجین؛ محمد رضا موکل


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب