آزادی, رسول, یوسفی, بهرام, عیدی, حسین. (1396). ارزیابی ارزش ویژۀ برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایسۀ برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی). , 9(3), 515-529. doi: 10.22059/jsm.2017.64744
رسول آزادی; بهرام یوسفی; حسین عیدی. "ارزیابی ارزش ویژۀ برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایسۀ برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی)". , 9, 3, 1396, 515-529. doi: 10.22059/jsm.2017.64744
آزادی, رسول, یوسفی, بهرام, عیدی, حسین. (1396). 'ارزیابی ارزش ویژۀ برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایسۀ برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی)', , 9(3), pp. 515-529. doi: 10.22059/jsm.2017.64744
آزادی, رسول, یوسفی, بهرام, عیدی, حسین. ارزیابی ارزش ویژۀ برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایسۀ برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی). , 1396; 9(3): 515-529. doi: 10.22059/jsm.2017.64744


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب