خدادادی, محمد رسول, فراهانی, ابوالفضل, قاسمی, حمید, هنری, حبیب. (1396). مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران. , 9(3), 373-387. doi: 10.22059/jsm.2017.42804.1039
محمد رسول خدادادی; ابوالفضل فراهانی; حمید قاسمی; حبیب هنری. "مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران". , 9, 3, 1396, 373-387. doi: 10.22059/jsm.2017.42804.1039
خدادادی, محمد رسول, فراهانی, ابوالفضل, قاسمی, حمید, هنری, حبیب. (1396). 'مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران', , 9(3), pp. 373-387. doi: 10.22059/jsm.2017.42804.1039
خدادادی, محمد رسول, فراهانی, ابوالفضل, قاسمی, حمید, هنری, حبیب. مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران. , 1396; 9(3): 373-387. doi: 10.22059/jsm.2017.42804.1039


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب