میرزایی, میثم, محمدکاظمی, رضا, خادمی, مهدی. (1396). تأثیر توسعۀ برند ورزشی بر روی ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند پرسپولیس). , 9(3), 531-548. doi: 10.22059/jsm.2017.64747
میثم میرزایی; رضا محمدکاظمی; مهدی خادمی. "تأثیر توسعۀ برند ورزشی بر روی ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند پرسپولیس)". , 9, 3, 1396, 531-548. doi: 10.22059/jsm.2017.64747
میرزایی, میثم, محمدکاظمی, رضا, خادمی, مهدی. (1396). 'تأثیر توسعۀ برند ورزشی بر روی ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند پرسپولیس)', , 9(3), pp. 531-548. doi: 10.22059/jsm.2017.64747
میرزایی, میثم, محمدکاظمی, رضا, خادمی, مهدی. تأثیر توسعۀ برند ورزشی بر روی ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند پرسپولیس). , 1396; 9(3): 531-548. doi: 10.22059/jsm.2017.64747


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب