- ابراهیمی، عبدالحمید؛ جعفرزاده کناری، مهدی؛ بزرگی ماکرانی، صابر (1391). «بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد مصرفکنندگان به خرید محصولات جعلی برندهای لوکس در صنعت پوشاک (مطاله موردی: شهر ساری)»، تحقیقات بازاریابی نوین، 2(3). ص 34- 1.
- بهنام، محسن؛ طوسی، طناز (1392). «تحلیل رابطۀ بین لذت، انگیختگی، نگرش به تبلیغ و قصد آیندۀ مصرفکننده در خدمات ورزشی (مطالعۀ موردی: دانشجویان دانشگاه تهران)»، پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی، 2(3)، ص 60- 47.
- بهنام، محسن؛ گودرزی، محمود؛ حمیدی، مهرزاد (1394). «تأثیر ترویج خدمات ورزشی رایگان بر لذت و نگرش مصرفکننده در تبلیغات»، مطالعات مدیریت ورزشی، 28، ص 22- 13.
- حسنقلیپور، طهمورث؛ استیری، مهرداد؛ یزدانی، حمیدرضا؛ حسینی، فرشید (1388). «بررسی عوامل تأثیرگذار بر دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران به رویدادهای ورزشی»، مدیریت ورزشی، 3، ص 117-97.
- حسنقلیپور، طهمورث؛ هاشمینژاد، سید محمد؛ عزیزان، محمدجواد؛ صیقلی، محسن (1392). «شناسایی و رتبهبندی معیارهای مؤثر بر خرید الکترونیکی در کشور»، آیندهپژوهی مدیریت، 2(2)، ص 14- 1.
- حیدرزاده، کامبیز؛ بهبودی، مهدی؛ قدسیخواه، آتنه؛ منصفی، میترا؛ منشی، علی (1390). «تبلیغ ناملموس برند و تأثیر آن بر انتخاب مصرفکننده»، مدیریت بازاریابی، 13، ص 40- 19.
- دهقانی سلطانی، مهدی؛ محمدی، اسفندیار؛ پوراشرف، یاساناله؛ سایه میری، کورش (1392). «بررسی عوامل مؤثر بر ارزیابی نگرش مصرفکنندگان از توسعۀ برند»، مدیریت بازرگانی، 5(1)، ص 104- 85.
- رعنایی کردشلوی، حبیباله؛ الهیاری بوزنجانی، احمد (1391). «ﺑﺮرﺳﻲ تأثیر آﻣﻴﺨﺘۀ ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ ﺳﺒﺰ ﺑﺮ ﺗﺼﻤﻴﻢ ﺧﺮﻳﺪ ﺳﺒﺰ ﻣﺼﺮفﻛﻨﻨﺪﮔﺎن (ﻣﻄﺎﻟﻌۀ موردی: مصرفکنندگان ﻣﺤﺼﻮﻻت ﻟﺒﻨﻲ ﺷﺮﻛﺖ ﭘﮕﺎه در ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن ﺷﻴﺮاز)»، تحقیقات بازاریابی نوین، 2(1)، ص 180- 165.
- رنجبریان، بهرام؛ ذبیحزاده، کاظم؛ براری، مجتبی (1390). «بررسی الگوهای مصرفی دانشجویان دختر دانشگاه اصفهان»، زن در توسعه و سیاست (پژوهش زنان)، 9(2)، ص 180-155.
- شفیعزاده، حمید؛ سیدی، سید ایمان؛ قاسمی دلارستافی؛ ایمان (1392). «ارائۀ مدل مفهومی رفتار مصرفکننده در خرید الکترونیکی»، مدیریت بازاریابی، 19، ص 28- 13.
- عبدالوند، محمدعلی؛ پراخودی مقدم؛ پرنیا (1392). «بررسی تأثیر ارزیابیهای شناختی و عاطفی بر تمایلات رفتاری»، مدیریت بازاریابی، 19، ص 107- 93.
- محمدیان، محمود؛ خنایی، امیر (1390). «رابطۀ میان عوامل روانی، اجتماعی و رفتار مصرفکننده سبز (حامی محیط زیست)»، مدیریت بازرگانی، 3(7)، ص 160- 143.
- میرابی، وحیدرضا؛ غلامرضا تهرانی، ابوالقاسم (1392). «ارزیابی عوامل تأثیرگذار بر رفتار خرید آنی (مطالعۀ موردی: خریداران پوشاک و البسه جدید در پاساژهای کرج)»، تحقیقات بازاریابی نوین، 3(2)، ص 132- 107.
- نظری، محسن؛ قادری عابد، امیرحسین (1390). «ارائۀ مدلی جهت بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرد ناگهانی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران)»، مدیریت بازرگانی، 3(10)، ص 140- 127.
- Abdolmaleki, H. Mirzazadeh, Z. Allahyari, M. & Ramezani, M. (2015). Identify and Analysis of Performance Evaluation Indicators of Iranian Goalball Coaches. Annals of Applied Sport Science, 3(3), 43-56.
- Abdolmaleki, H. Mirzazadeh, Z. S. & Heidari, F. (2015). The future of human resources in sport organizations with scenario making, the Case study: Developing country of Iran. International Journal of Research in Management, 1(6): 41- 52.
- Abdolmaleki, H., Derakhshanfar, T., Salmanimoghadam, S., & Goodarzi, S. (2014). The role of social capital in the creation of intellectual capital in IR Iranian sports federations’ staffs. European Journal of Experimental Biology, 4(3), 387-391.
- Anastasiadou, S D. (2014) "A structural equation model describes factors affecting Greek students’ consumer behavior". Procedia Economics and Finance. 9. 402 – 406.
- Cannoosamy, K and etal (2014) "Consumer knowledge and attitudes toward nutritional labels". Journal of nutrition education and behavior. 46 (5). 334- 340.
- Christian, M. End., & Natalie, J. Foster. (2010). "the Effect of Seat Location, Ticket Cost, and Team Identification on Sport Fans` Instrumental and Hostile Aggression". North American Journal of Psychology, 12(3), 421-432.
- Dalkey, N. Brown, B. Cochran, S. (1970). "Use of self-ratings to improve group estimates: Experimental evaluation of Delphi procedures". Technological Forecasting and Social Change, 1, 283-289.
- Dalkey, N.C. (1969). "An experimental study of group opinion: The Delphi method". Futures, 2(3), 27-37.
- Daniel C. Funk, Kevin Filo, Anthony A. Beaton, and Mark Pritchard). 2009(."Measuring the Motives of Sport Event Attendance: Bridging the Academic-Practitioner Divide to Understanding". Sport Marketing Quarterly. 18. 126-138.
- Davies, A. Cline, T W. (2015). "A consumer behavior approach to modeling monopolistic competition". Journal of economic psychology. 26. 797- 826.
- Kwak, D H. Kim, Y K. Hirt, E R. (2014) "Exploring the Role of Emotions on Sport Consumers’ Behavioral and Cognitive Responses to Marketing Stimuli". European Sport Management Quarterly. 11(3). 225-250.
- Kwak, D. H., & Kang, J. (2009). "Symbolic purchase in sport: The roles of self-image congruence and perceived quality". Management Decision. 47. 85-99.
- Martino, J. (1983). "Technological forecasting for decision making" (2nd Ed.). New York: Elsevier.1-112.
- McLaren, C B. (2016) "A Dynamic Model of Consumer Behavior". A Dissertation submitted in partial satisfaction of the requirements for the degree of Doctor of Philosophy in Economics. University Of California Riverside. 1-128.
- Rahulana, M. And etal (2013). "Consumer purchase behavior of sports compression garments. A study of Generation Y and Baby Boomer cohorts". Procedia Engineering. 60. 163 – 169.
- Richard, M O. and etal. (2010) "a proposed model of online consumer behavior: assessing the role of gender". Journal of bussiness research. 63. 926- 934.
- Richard, M O. Chandra, R (2005) "a model of consumer web navigational behavior: conceptual developmen and application". Journal of bussiness research. 58. 1019- 1029.
- Shahlaee Bagheri, J (2014) "Green Marketing and Its Impacts on Consumer Behavior in Sports Shops". Annals of Applied Sport Science.2 (2).75-82.
- TATT, K. (2016) "Factors Influencing Consumer Buying Behavior of Luxury Branded Goods". Research report in partial fulfillment of the requirements for the degree of Online Master of Business Administration. Universiti Sains Malaysia. 1-107.
- YEE, W F. Sidek, Y. (2016) "Influence of Brand Loyalty on Consumer Sportswear". Int. Journal of Economics and Management 2(2): 221 – 236.
|