بنسبردی, علی, خبیری, محمد, جلالی فراهانی, مجید, گودرزی, محمود. (1396). مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال. , 9(3), 411-428. doi: 10.22059/jsm.2017.64713
علی بنسبردی; محمد خبیری; مجید جلالی فراهانی; محمود گودرزی. "مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال". , 9, 3, 1396, 411-428. doi: 10.22059/jsm.2017.64713
بنسبردی, علی, خبیری, محمد, جلالی فراهانی, مجید, گودرزی, محمود. (1396). 'مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال', , 9(3), pp. 411-428. doi: 10.22059/jsm.2017.64713
بنسبردی, علی, خبیری, محمد, جلالی فراهانی, مجید, گودرزی, محمود. مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال. , 1396; 9(3): 411-428. doi: 10.22059/jsm.2017.64713


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب