1.

A model of explaining the factors influencing on intention of internet news websites users (Case study: Student of Semnan University)

دوره 7، شماره 3، آذر 2015، صفحه 473-492
Abolghasem Ebrahimi؛ Niloufar Imankhan؛ Abdolreza Esmaeli

2.

?Cocoa Extension Public-Private Partnership in Ghana: A New Path for Rural Development

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 اسفند 1402
Frank Kofi Osei؛ Collins Osei؛ Kwadwo Amankwah؛ Enoch Kwame Tham-Agyekum

3.

Developing a Model for End User Information Systems Satisfaction with Justice Based Approach

دوره 2، شماره 5، فروردین 2011
Sha'ban Elahi؛ Leila Namdarian

4.

Does Implementation of Customer Relationship Management (CRM) Enhance the Customer Loyalty? An Empirical Research in Banking Sector

دوره 14، شماره 2، تیر 2021، صفحه 401-417
Selvalakshmi Gopalsamy؛ Suganthi Gokulapadmanaban

5.

Exemplary Growth Through Online Shopping With Satisfied Consumers In Vellore District

دوره 15، Special Issue، 2023، صفحه 92-101
S. Dheepalakshmi؛ Geetha R.

6.

Investigating the Effects of Rural ICT Centers’ Services Quality on Customers’ Satisfaction (Case Study: Rural ICT Centers of Gillan)

دوره 6، شماره 2، مهر 2014، صفحه 209-228
Mohammad Doostar؛ mohammad Ali Valipour؛ Reza Esmaeilpour؛ Mojtaba Mahmoudi

7.

Students’ Satisfaction in Higher Learning Institutions: A Case Study of COMSATS Abbottabad, Pakistan

دوره 4، شماره 1، خرداد 2011، صفحه 63-77
Amina Hameed؛ Shehla Amjad

8.

The Effect of VAT e-Service Quality on Taxpayers’ Satisfaction in Iran

دوره 9، شماره 1، 2017، صفحه 83-102
Maryam Alipour؛ Payam Hanafizadeh

9.

Understanding continuance intention of subscription video-on-demand based over-the-top (OTT) platforms: A multiple moderation approach

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 07 آبان 1402
Shaply Abdul Kareem؛ Pulidindi Venugopal؛ D Yuvaraj؛ S Aswini Priya؛ S Anjani Devi

10.

آزمون مدل رضایتمندی تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 10، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 181-203
بهزاد سهیلی؛ فرشاد تجاری؛ علی زارعی

11.

اثر سواد جغرافیایی گردشگری راهنمایان تور بر رضایتمندی گردشگران

دوره 52، شماره 4، دی 1399، صفحه 1217-1233
یزدان شیرمحمدی؛ سیداسحاق جلالیان؛ فرزانه عابدی؛ اسماعیل نصیری هند خاله

12.

ارتباط بین انگیزه ها با رضایتمندی گردشگران پیست های اسکی استان تهران

دوره 5، شماره 3، آذر 1392، صفحه 53-69
علی بنسبردی؛ میثم رحیمی زاده؛ حسن اسدی؛ احمد محمودی

13.

ارتباط بین سبک های رهبری مربیان و رضایتمندی جودوکاران نخبة ایران

دوره 5، شماره 2، مرداد 1392، صفحه 173-190
رسول نوروزی سیدحسینی؛ هاشم کوزه چیان؛ حبیب هنری؛ ابراهیم نورزوی سیدحسینی

14.

ارتباط سبک رهبری خدمتگزار مربیان با کارامدی تیمی و رضایت‌مندی ورزشکاران لیگ برتر هندبال ایران

دوره 8، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 467-480
سید رضا حسینی نیا؛ میثم رحیم زاده؛ بهاره رادفر

15.

ارزیابی خواسته‌های مشتریان و تبدیل آن‌ها به الزامات فنی در شرکت خدمات مکانیزاسیون کشاورزی با روش توسعه عملکرد کیفی

دوره 52، شماره 3، مهر 1400، صفحه 345-361
مجید نامداری

16.

ارزیابی رضایتمندی شهروندان از کیفیت محیط سکونتی (مطالعۀ موردی: شهر زرقان)

دوره 6، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 113-127
سعیدرضا اکبریان رونیزی

17.

ارزیابی کیفیت زندگی در محلۀ سیروس تهران

دوره 50، شماره 3، مهر 1397، صفحه 513-535
حسین حاتمی‌نژاد؛ کرامت‌اله زیاری؛ شهرام پارسا (پشاه‌آبادی)؛ مهسا حاجی

18.

ارزیابی کیفیت محیطی (عینی-ذهنی) و رضایتمندی سکونتی در شهرک‌های جدید (مطالعۀ موردی: شهرک توحید سبزوار)

دوره 6، شماره 4، دی 1397، صفحه 827-844
مهدی زنگنه؛ سکینه عبدالملکی؛ مریم سادات موسوی

19.

ارزیابی میزان رضایت از کیفیت خدمات مدیریت شهری در مناطق حاشیه‌نشین (مطالعۀ موردی: اسلام‌آباد کرج)

دوره 6، شماره 2، تیر 1397، صفحه 289-306
اسماعیل نصیری هنده‌‌خاله

20.

ارزیابی میزان رضایتمندی روستاییان از کیفیت خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی براساس مدل سروکوال مطالعه ی موردی : سکونتگاه های روستایی شهرستان دلفان استان لرستان

دوره 7، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 113-138
ناصر شفیعی ثابت؛ بهزاد دوستی سبزی

21.

ارزیابی میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد سازمان شهرداری با رویکرد شهروند پرسش محور (مطالعه موردی: منطقه 4 شهرداری اردبیل)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 29 مهر 1402
یوسف درویشی

22.

انگیزش، رضایتمندی و تحلیل رفتگی داوطلبان در ورزش

دوره 1، شماره 1، تیر 1388، صفحه 51-65
مهرداد محرم زاده؛ میرمحمد کاشف؛ محمد صادق افروزه

23.

بررسی اثرات کیفیت محیطی بر رضایت‌مندی و وفاداری در گردشگری روستایی مورد: شهرستان ایذه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 24 مرداد 1402
سعید رضا اکبریان؛ رعنا شیخ بیگلو؛ حمیده حاتمی

24.

بررسی تأثیر ابعاد کیفیت ارتباطات بر وفاداری رفتاری و نگرشی مشتریان شرکت بیمة ایران

دوره 14، شماره 4، دی 1395، صفحه 1101-1024
سهیل نجات؛ سعید صحت؛ فرشید خمویی

25.

بررسی تأثیر دانش، نگرش و رضایت مندی گلخانه داران عضو تعاونی شهرستان پاکدشت بر سطح پایداری گلخانه‌ها

دوره 49، شماره 2، تیر 1397، صفحه 293-309
سید محمد جواد سبحانی؛ امید جمشیدی؛ عباس نوروزی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب