نامداری, مجید. (1400). ارزیابی خواسته‌های مشتریان و تبدیل آن‌ها به الزامات فنی در شرکت خدمات مکانیزاسیون کشاورزی با روش توسعه عملکرد کیفی. , 52(3), 345-361. doi: 10.22059/ijbse.2020.301154.665300
مجید نامداری. "ارزیابی خواسته‌های مشتریان و تبدیل آن‌ها به الزامات فنی در شرکت خدمات مکانیزاسیون کشاورزی با روش توسعه عملکرد کیفی". , 52, 3, 1400, 345-361. doi: 10.22059/ijbse.2020.301154.665300
نامداری, مجید. (1400). 'ارزیابی خواسته‌های مشتریان و تبدیل آن‌ها به الزامات فنی در شرکت خدمات مکانیزاسیون کشاورزی با روش توسعه عملکرد کیفی', , 52(3), pp. 345-361. doi: 10.22059/ijbse.2020.301154.665300
نامداری, مجید. ارزیابی خواسته‌های مشتریان و تبدیل آن‌ها به الزامات فنی در شرکت خدمات مکانیزاسیون کشاورزی با روش توسعه عملکرد کیفی. , 1400; 52(3): 345-361. doi: 10.22059/ijbse.2020.301154.665300


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.