1.

The Role of Clergy in Education during the Pahlavi Period

دوره 6، شماره 22، اسفند 2024، صفحه 111-131
mahdi abootalebi

2.

ارتباط رفتار شهروندی سازمانی و توانمندسازی روان‎شناختی کارکنان

دوره 5، شماره 2، تیر 1392، صفحه 1-18
حسنعلی آقاجانی؛ حسین صمدی میارکلائی؛ حمزه صمدی میارکلائی

3.

افت تحصیلی در مناطق پیرامونی (مورد مطالعه: دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم شهر نیک‌شهرِ استان سیستان و بلوچستان)

دوره 10، شماره 3، مهر 1400، صفحه 805-829
محمدعثمان حسین بر؛ اسلم بلوچ زهی

4.

الگوی آموزش هوشمند بومی با تأکید بر سازمان‌های مشارکت‌کننده (مطالعة موردی: آموزش‌وپرورش استان تهران والبرز)

دوره 21، شماره 4، دی 1402، صفحه 337-350
سارا الماسی زاده؛ حسین خنیفر

5.

الگوی فرهنگ سازمانی سازمان‌های آموزشی(EOCM) (مورد مطالعه آموزش و پرورش شهر بیرجند)

دوره 13، شماره 2، مرداد 1394، صفحه 343-367
نرگس قدسیان؛ کمال درانی؛ هادی پورشافعی؛ محمدرضا اسدی یونسی

6.

بازنمایی آموزش تاریخ در شورای عالی معارف و فرهنگ (۱۳۰۱-۱۳۲۰ش): دوران ‍پایه‌گذاری تا تکامل

دوره 22، شماره 1، شهریور 1403، صفحه 87-132
امیر کریمی

7.

بررسی تأثیر پایبندی به وظایف دینی بر تعهد سازمانی کارکنان آموزش و پرورش(مورد مطالعه: کارکنان آموزش و پرورش شهرستان شهریار)

دوره 11، شماره 2، مرداد 1392، صفحه 189-210
اسدالله کردنائیج؛ علیرضا بخشی زاده؛ مهدی علی پور؛ مهدی جعفرزاده کناری

8.

بررسی رابطه رشد اجتماعی و رشد زبانی دختران دانش آموز پایه اول

دوره 37، شماره 1، فروردین 1386
مهناز اخوان تفتی؛ سیده فاطمه موسوی

9.

بررسی ساختار آموزش و پرورش کرمان در دورۀ پهلوی اول (عوامل رشد و موانع توسعه)

دوره 19، شماره 1، مرداد 1400، صفحه 69-98
جمشید روستا؛ مهدی اسدی؛ محمدصادق صابرمنش

10.

بررسی سواد اطلاعاتی معلمان

دوره 51، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 6-6
پروین قاسمی؛ علیرضا نوروزی

11.

بررسی مقایسه ای اهداف تعلیم و تربیت از دیدگاه افلاطون و فارابی

دوره 33، شماره 2، دی 1382
محمد حسن میرزا محمدی

12.

تأثیر هنرآفرینی شغلی بر عملکرد شغلی دبیران: با تأکید بر نقش میانجی سرمایة اجتماعی (مورد مطالعه: دبیرستان‏های غیر دولتی ناحیة 2 شیراز)

دوره 10، شماره 2، تیر 1402، صفحه 145-158
سید محمد امین ناصحی؛ ابراهیم رجب پور؛ حیدر احمدی

13.

تبیین چالش های اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر اساس روش فراترکیب

دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 331-343
معصومه صمدی

14.

تولد مدرسه در ایران: روایت تاریخی از ظهور آموزش و پرورش مدرن در جامعۀ ایرانی

دوره 20، شماره 2، اسفند 1401، صفحه 1-29
محمدحسین شریفی ساعی

15.

جایگاه تفکر نقادانه در نظام آموزشی ایران

دوره 7، شماره 2، بهمن 1396، صفحه 299-324
پرویز بیرجندی؛ محمدباقر باقری؛ پرویز مفتون

16.

در آمدی بر استاندارد سازی منابع انسانی در آموزش و پرورش

دوره 34، شماره 2، دی 1383
حسین خنیفر

17.

ریشه‌های تاریخی و آثار تربیتی اعقتیاد به برگزیدگی در آیین یهود

دوره 34، شماره 1، تیر 1383
شهین ایروانی

18.

سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICTL) دبیران بر اساس الگوی ISST

دوره 47، شماره 4، دی 1392، صفحه 449-468
آذر احمدی؛ جواد پورکریمی

19.

طراحی الگوی خط‌مشی‌گذاری درآموزش و پرورش ایران با رویکرد قابلیت

دوره 4، شماره 3، آذر 1397، صفحه 159-176
رحمه اله قلی پور؛ علی اصغر فانی؛ فاطمه راغب؛ مجتبی امیری؛ محمود مهر محمدی

20.

متن بازنویسی شدۀ نظامنامۀ مدارس ابتداییه و متوسطه

دوره 13، شماره 1، شهریور 1402، صفحه 150-167
سید صدرا موسوی دیزکوهی

21.

مطالعۀ انتقادی تحولات نئولیبرالیِ آموزش عمومی در ایرانِ پس از انقلاب

دوره 12، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 1-24
محمد دارکش؛ سید احمد فیروزآبادی

22.

نقش زنان در شکل‌گیری آموزش و پرورش جدید دختران ایران

دوره 4، شماره 1، خرداد 1392، صفحه 87-106
ماندان کزازی؛ زینب اکبری؛ مینا رمضان جماعت






سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب