1.

ارائه مدل مفهومی استراتژی رقابت همکارانه در بخش ارتباطات ثابت و سیار ایران: مطالعه چندموردی

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 525-542
محسن نظری؛ محمود کمره ای؛ علی حیدری؛ امیر حسین قادری عابد

2.

بررسی تأثیر قیمت منصفانه بر رضایت مشتری در فرایند خرید خودرو (مورد مطالعه: خودروی پراید و پژو 206)

دوره 5، شماره 4، زمستان 1392، صفحه 121-140
محسن نظری؛ ثریا ادیب حاج باقری

3.

بررسی چگونگی تأثیر جبران خدمات بر عملکرد فردی: بررسی نقش میانجی انگیزش درونی و تعدیل‎کننده خودکامیابی و انتظار دریافت پاداش (مطالعه موردی: بانک ملت)

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 673-694
علی دیواندری؛ محسن نظری؛ سید رضا سید جوادین؛ عباسعلی حاجی کریمی؛ حمزه رایج

4.

بررسی رقابت و تمرکز در صنعت بیمه و تعیین استراتژی‎های رقابتی مناسب

دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 641-660
فاطمه عباسی؛ محسن نظری

5.

تاثیر انصاف قیمتی ادراک‌شده بر وفاداری، تمایل به پرداخت و رفتارهای شکایتی و تلافی‌جویانه مشتریان (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت)

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 967-984
محسن نظری؛ مهدی اشکانی؛ بابک هزاوه حصار مسکن

6.

تأثیر عوامل ادراک قیمتی بر مشتری و پذیرش قیمت (مطالعۀ موردی: خدمات تلفن همراه شرکت ام. تی. ان.ایرانسل)

دوره 6، شماره 3، پاییز 1393، صفحه 647-664
محسن نطری؛ محمدعلی شاه حسینی؛ سیدوحید طباطبائی کلجاهی

7.

تبیین الگوی انتخاب راهبرد‌های بازاریابی بانکداری تجاری مبتنی‌بر ارزش ویژۀ مشتری

دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 47-72
علی دیواندری؛ امیر حسین داودیان؛ محسن نظری؛ عزیز الله معماریانی

8.

تحلیل روش‎های قیمت‎گذاری شرکت ام‎تی‎ان ایرانسل

دوره 2، شماره 4، زمستان 1389
محسن نظری؛ سید وحید طباطبائی کلجاهی؛ امید محمودیان

9.

تدوین مدلی بومی برای بهبود عملکرد صادراتی شرکت های ایرانی در بازار مصالح ساختمانی عراق

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 721-736
رحیم محترم؛ طهمورث حسنقلی پور؛ محسن نظری؛ احمد روستا

10.

تدوین مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل (مطالعۀ موردی: لوازم خانگی)

دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 529-548
عبدالرحمن احسان؛ محسن نظری؛ طهمورث حسنقلی پور؛ منصور صمدی

11.

عوامل تعیین‌کننده آستانه تخفیف قیمت: رهیافت فراترکیب

دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 44-63
حمید رضا بیرانوند؛ محسن نظری

12.

فراتحلیل عوامل مؤثر بر انصاف ادراک‏شده در استراتژی قیمت‏گذاری پویا

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 229-252
محسن نظری؛ علی حیدری؛ منیژه حقیقی نسب؛ مهدی سمیع زاده

13.

مدل‌سازی کسب مزیت رقابتی در بانکداری الکترونیکی با رویکرد مفهوم‎سازی بنیادی

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 45-62
محسن نظری؛ مسعود کیماسی؛ احمد قدس الهی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.