1.

How Iranian Women Express Themselves through Social Media Photos: A Case Study of Instagram

دوره 4، شماره 1، فروردین 2020، صفحه 1-26
Mina Einifar؛ Masood Kosari

2.

Investigating the relationship between Instagram and Telegram on the security and social trust of the fourth generation (A case study of users aged 16 to 19 years old in District 12 of Tehran)

دوره 5، شماره 17، آذر 2023، صفحه 47-80
Morteza Moradi؛ Mohammad Javad Hossein Nia؛ Meisam Belbasi

3.

Iranian Celebrities on the Internet

دوره 4، شماره 1، فروردین 2020، صفحه 77-80
Ehsan Shahghasemi

4.

Managing Infodemic on COVID-19 Related Issues: ‘Building Resilience to Misinformation’ in IRNA and FARS News agencies Instagram Pages

دوره 5، شماره 2، تیر 2021، صفحه 367-398
Hamideh Molaei

5.

Pseudo-event Construction on Instagram by the Iranian Female Micro-Celebrities

دوره 6، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 83-106
Abdollah Bicharanlou؛ Zeinab Shojaeian

6.

The aesthetics of Instagram: Exploring the aesthetics of visual and semantic aspects of Instagram

دوره 5، شماره 1، فروردین 2021، صفحه 59-78
Fatemeh Masdari؛ Seyed Hasan Hosseini Sarvari

7.

The Effect of Social Media Marketing on Purchase Intention with the Mediating Role of Brand Awareness and Consumer Motivation

دوره 17، شماره 4، دی 2024، صفحه 1043-1062
Omid Mahdieh؛ Saeed Mohammadi؛ Fariba Mohammadi

8.

The Impact of Instagram on Individuals' Satisfaction with Their Appearance: A Case Study of Female University Students in Tehran

دوره 7، شماره 2، مهر 2023، صفحه 187-202
Narges Alikhani؛ Zeinab Shojaeian

9.

اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام)

دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 257-275
هاشم کوزه چیان؛ مرجان صفاری؛ مریم خلیلی

10.

ارائه مدل میان‌برهای ذهنی کاربران بازاریابی تأثیرگذار در انتخاب اینفلوئنسرهای بازاریابی در بستر اینستاگرام

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 602-624
رضا رستگاری؛ ابوالقاسم ابراهیمی؛ علیرضا امینی

11.

اینستاگرام و آثار بازاریابی کالاهای تجملی: بررسی تأثیر تبلیغات برند تجملی بر مشارکت جامعه برند

دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 134-152
سونیا سیدطاهری

12.

بررسی تاثیر ویژگی های محتوای منتشر شده بر مشارکت مشتری در شبکه های اجتماعی با رویکرد داده کاوی : مورد مطالعه شبکه اجتماعی اینستاگرام

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1403
محمدمهدی پورسعید؛ آزاده شکاری؛ سعید ده یادگاری

13.

تجربه‌های شناختی و احساسی نوجوانان در استفاده از شبکة اجتماعی اینستاگرام

دوره 13، شماره 3، آذر 1401، صفحه 139-160
عباس جواهری محمدی؛ ثمین بهارشانجانی؛ مطهره وکیلی

14.

تحلیل گفتمان کیفی سوژگی زن ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام

دوره 15، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 229-258
حیران پورنجف؛ منصور حقیقتیان؛ اسماعیل جهانبخش

15.

تصویرسازی زنان عامه از «زن بودگی» در اینستاگرام فارسی از طریق استعاره‌های مفهومی

دوره 13، شماره 3، مهر 1400، صفحه 341-364
عبدالله بیچرانلو؛ زهره بوالی

16.

تفاوت‏های شکلی و معنایی در پوشش زنان مجری شبکه‏ های سیما در تلویزیون و اینستاگرام

دوره 15، شماره 3، آذر 1402، صفحه 353-380
عبدالله بیچرانلو؛ سیده راضیه یاسینی؛ بهناز جلالی‌پور

17.

چه عواملی کاربران را به کامنت‌گذاری در شبکه‌های تجارت اجتماعی ترغیب می‌کند: شواهدی از کاربران اینستاگرام

دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 400-421
محمد غفاری؛ حمید زارع؛ داریوش طهماسبی؛ فائزه نادریان

18.

زنان تأثیرگذار اینستاگرامی؛ زنانگی بازنمایی‌شده در صفحات زنان اینفلوئنسر ایرانی

دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 65-90
زهرا اردکانی فرد؛ سید نورالدین رضوی زاده

19.

سنخ‌شناسی فعالیت روحانیون شیعۀ ایرانی در اینستاگرام

دوره 12، شماره 3، مهر 1402، صفحه 409-427
عبدالله بیچرانلو؛ علی مومنی

20.

سوپرمام‌ها و مفهوم مادری در فضای اینستاگرام

دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 139-163
مینا بیگوند؛ عباس کاظمی؛ حسین بصیریان جهرمی

21.

شناسایی و بررسی انواع روابط مصرف‌کنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 529-546
سعید عربلوی مقدم؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ هاشم آقازاده؛ طیبه زندی پور

22.

شناسایی ویژگی‎های نظام بازاریابی محتوای زنانه در صنایع خلاق

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 319-340
سید مهدی شریفی؛ سمیه لبافی؛ محمد حسن یادگاری

23.

شهرت اینستاگرامی در ایران؛ مورد مطالعه: دانشجویان کاربر اینستاگرام در دانشگاه تهران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 07 آبان 1402
فائزه حسنوند؛ احسان شاه قاسمی

24.

عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی موزیسین‌های فعال با رویکرد داده‌کاوی (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی اینستاگرام)

دوره 16، شماره 3، 1403، صفحه 775-795
محمدمهدی پورسعید؛ محمد علی رحمانی کوهبنانی؛ سعید ده یادگاری

25.

عوامل مؤثر بر برندسازی مکان با رویکرد داده‌کاوی (نمونه‌کاوی: شبکه اجتماعی اینستاگرام)

دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 473-501
محمدمهدی پورسعید؛ فرزانه شجاعی؛ علی اکبر نیک نفس

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب