1.

Factors Influencing Electronic Brand Love and E-Loyalty

دوره 15، شماره 2، 2023، صفحه 138-163
Reza Salehzadeh؛ Arash AdelPanah؛ seyed Mehdi Mirmehdi

2.

Investigating the Effect of Gamification Mechanics on Customer Loyalty in Online Stores

دوره 11، شماره 4، 2019، صفحه 1-23
Mohammad Fathian؛ Hossein Sharifi؛ Faranaksadat Solat

3.

Modeling the Role of Elements on Positive Word-of-Mouth in the e-Banking

دوره 4، شماره 13، فروردین 2013، صفحه 157-170
Mohammad Mousakhani؛ Samaneh Torkzadeh

4.

The Impact of Co-Production on Customer Loyalty in Banking Services: A Case of Saman Bank

دوره 6، شماره 2، مهر 2013، صفحه 105-129
Mirza Hassan Hosseini؛ Vahideh sadat Hosseini

5.

ارائه مدلی جهت کسب وفاداری مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری در صنعت بانکداری کشور (بانک‌های خصوصی)

دوره 4، شماره 2، تیر 1391، صفحه 147-164
محمد موسی خانی؛ محمد حقیقی؛ سمانه ترک زاده

6.

بررسی اثر برنامه‎های وفادارسازی بر وفاداری مشتریان بیمه آسیا با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 259-276
علی محمدی؛ سیدمسلم علوی؛ الهه پورموردینی

7.

بررسی رابطۀ بین کیفیت خدمات درک‌شده و وفاداری مشتری با تأکید بر نقش میانجی‌گری تصویر شرکت و اعتماد در کسب‌وکارهای ورزشی

دوره 8، شماره 4، مهر 1395، صفحه 619-635
بابک ضیاء؛ محمدمهدی طوطی فر طهران پور

8.

بررسی رابطۀ میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت هتلداری (مطالعۀ موردی هتل‌های 4 و 5 ستارۀ شهر شیراز)

دوره 1، شماره 1، دی 1393، صفحه 97-112
مهدی کروبی؛ مهدی ابراهیمی؛ فائزه قاسم پور

9.

بررسی وضعیت سیستم‌های اطلاعات بازاریابی شرکت‎های متوسط و بزرگ صنایع غذایی

دوره 3، شماره 3، مهر 1390، صفحه 35-56
امیرحسین امیرخانی؛ مهدیه امانی؛ محمد تاب؛ عطا ا... ارجمندی

10.

تأثیر بازاریابی حسی بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان به برندهای ورزشی

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 549-564
جواد میرزایی؛ سیدعماد حسینی

11.

تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژه برند و وفاداری مشتریان مجموعه‌های ورزشی

دوره 13، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 217-234
امیر رحیمی؛ محمد احسانی؛ مرجان صفاری؛ رسول نوروزی سیدحسینی

12.

تأثیر تجانس و شخصیت برند بر وفاداری مشتریان (مطالعۀ موردی: مقایسۀ برندهای گوشی همراه ایرانی و چینی)

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 317-336
حمیدرضا رضائی کلیدبری؛ محمد طالقانی؛ سیده فاطمه علوی فومنی

13.

تأثیر تصویر فروشگاه بر قصد حمایت و وفاداری مشتری (مورد مطالعه: فروشگاه هایپراستار)

دوره 5، شماره 3، مهر 1392، صفحه 39-56
معصومه حسین زاده شهری؛ مریم خسروی

14.

تأثیر عوامل ادراک قیمتی بر مشتری و پذیرش قیمت (مطالعۀ موردی: خدمات تلفن همراه شرکت ام. تی. ان.ایرانسل)

دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 647-664
محسن نطری؛ محمدعلی شاه حسینی؛ سیدوحید طباطبائی کلجاهی

15.

تحلیل خطای هاله‏ای رفتار مشتریان با استفاده از شاخص مروجان خالص (NPS) و تئوری مجموعه راف (RST) (مطالعه‌ی موردی: تلفن همراه سونی‏اریکسون)

دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 119-142
عفت محمدی؛ رضا شیخ

16.

شاخص‎های اساسی مؤثر بر وفاداری مشتریان در صنعت بهداشتی و سلولزی ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی و دیمتل فازی

دوره 4، شماره 3، مهر 1391، صفحه 1-20
میلاد آقایی؛ اصغر آقایی؛ رضا آقایی

17.

طراحی و تبیین مدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری در صنعت هتلداری با استفاده از استراتژی تئوری داده بنیاد

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 125-140
جهانبخش رحیمی باغملک؛ محمد حقیقی؛ سید ابوالقاسم میرا



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب