کروبی, مهدی, ابراهیمی, مهدی, قاسم پور, فائزه. (1393). بررسی رابطۀ میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت هتلداری (مطالعۀ موردی هتل‌های 4 و 5 ستارۀ شهر شیراز). , 1(1), 97-112. doi: 10.22059/jut.2014.53158
مهدی کروبی; مهدی ابراهیمی; فائزه قاسم پور. "بررسی رابطۀ میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت هتلداری (مطالعۀ موردی هتل‌های 4 و 5 ستارۀ شهر شیراز)". , 1, 1, 1393, 97-112. doi: 10.22059/jut.2014.53158
کروبی, مهدی, ابراهیمی, مهدی, قاسم پور, فائزه. (1393). 'بررسی رابطۀ میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت هتلداری (مطالعۀ موردی هتل‌های 4 و 5 ستارۀ شهر شیراز)', , 1(1), pp. 97-112. doi: 10.22059/jut.2014.53158
کروبی, مهدی, ابراهیمی, مهدی, قاسم پور, فائزه. بررسی رابطۀ میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت هتلداری (مطالعۀ موردی هتل‌های 4 و 5 ستارۀ شهر شیراز). , 1393; 1(1): 97-112. doi: 10.22059/jut.2014.53158


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب