1.

سنجش رضایت گردشگران از کیفیت خدمات هتلداری با استفاده از شاخص CSM (مطالعۀ موردی: کلانشهر شیراز)

صفحه 1-15
کرامت اله زیاری؛ امیر اشنویی؛ محمد مولایی قلیچی

2.

راهبردپژوهی در سایۀ عوامل کلان محیطی در گردشگری شهری با استفاده از مدل‌های ‏کمی و کیفی (مطالعۀ موردی: توسعۀ گردشگری شهر یزد)

صفحه 17-33
حسن اسماعیل زاده؛ امیررضا خاوریان گرمسیر؛ رضا کانونی

3.

تحلیل نقش گردشگری بر کیفیت زندگی شهروندان با تأکید بر شاخص‌های ذهنی (مطالعۀ موردی: شهر فشم، شهرستان شمیرانات)

صفحه 35-45
مرتضی محمدپورجابری

4.

اخلاق گردشگری مدرن رویکردی انتقادی به ابعاد، اصول و آثار اخلاق گردشگری مدرن

صفحه 47-61
محمدرضا رضوانی؛ مجید لباف خانیکی

5.

عوامل مؤثر بر گردشگری مکان‌های تاریخی شهری (مطالعۀ موردی: بازار تاریخی کلانشهر تبریز)

صفحه 63-78
راضیه تیموری؛ فریبا کرمی؛ زینب تیموری؛ امین صفدری

6.

اولویت‏ بندی راهبردهای مدیریت مقاصد گردشگری با استفاده از مدل‏های کمّی و کیفی (مطالعۀ موردی: شهر سلطانیه)

صفحه 79-96
حسن رضایی نیا؛ فرهاد جعفری

7.

بررسی رابطۀ میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت هتلداری (مطالعۀ موردی هتل‌های 4 و 5 ستارۀ شهر شیراز)

صفحه 97-112
مهدی کروبی؛ مهدی ابراهیمی؛ فائزه قاسم پور

8.

مکان‌یابی سایت‌های گردشگری شهر بندرعباس جهت ایجاد فضای توریستی

صفحه 113-126
سیما طاهری بجگان؛ فاطمه هادی اصل؛ پانته آ صیقلانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب