زیاری, کرامت اله, اشنویی, امیر, مولایی قلیچی, محمد. (1393). سنجش رضایت گردشگران از کیفیت خدمات هتلداری با استفاده از شاخص CSM (مطالعۀ موردی: کلانشهر شیراز). , 1(1), 1-15. doi: 10.22059/jut.2014.53140
کرامت اله زیاری; امیر اشنویی; محمد مولایی قلیچی. "سنجش رضایت گردشگران از کیفیت خدمات هتلداری با استفاده از شاخص CSM (مطالعۀ موردی: کلانشهر شیراز)". , 1, 1, 1393, 1-15. doi: 10.22059/jut.2014.53140
زیاری, کرامت اله, اشنویی, امیر, مولایی قلیچی, محمد. (1393). 'سنجش رضایت گردشگران از کیفیت خدمات هتلداری با استفاده از شاخص CSM (مطالعۀ موردی: کلانشهر شیراز)', , 1(1), pp. 1-15. doi: 10.22059/jut.2014.53140
زیاری, کرامت اله, اشنویی, امیر, مولایی قلیچی, محمد. سنجش رضایت گردشگران از کیفیت خدمات هتلداری با استفاده از شاخص CSM (مطالعۀ موردی: کلانشهر شیراز). , 1393; 1(1): 1-15. doi: 10.22059/jut.2014.53140


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.