محمدی, عفت, شیخ, رضا. (1392). تحلیل خطای هاله‏ای رفتار مشتریان با استفاده از شاخص مروجان خالص (NPS) و تئوری مجموعه راف (RST) (مطالعه‌ی موردی: تلفن همراه سونی‏اریکسون). , 5(1), 119-142. doi: 10.22059/jibm.2013.35427
عفت محمدی; رضا شیخ. "تحلیل خطای هاله‏ای رفتار مشتریان با استفاده از شاخص مروجان خالص (NPS) و تئوری مجموعه راف (RST) (مطالعه‌ی موردی: تلفن همراه سونی‏اریکسون)". , 5, 1, 1392, 119-142. doi: 10.22059/jibm.2013.35427
محمدی, عفت, شیخ, رضا. (1392). 'تحلیل خطای هاله‏ای رفتار مشتریان با استفاده از شاخص مروجان خالص (NPS) و تئوری مجموعه راف (RST) (مطالعه‌ی موردی: تلفن همراه سونی‏اریکسون)', , 5(1), pp. 119-142. doi: 10.22059/jibm.2013.35427
محمدی, عفت, شیخ, رضا. تحلیل خطای هاله‏ای رفتار مشتریان با استفاده از شاخص مروجان خالص (NPS) و تئوری مجموعه راف (RST) (مطالعه‌ی موردی: تلفن همراه سونی‏اریکسون). , 1392; 5(1): 119-142. doi: 10.22059/jibm.2013.35427


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.