1.

ویژگی‌های ارزش‌آفرین سیستم‌های پرداخت همراه از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: خدمات سامانه سفیر در بانک توسعه صادرات ایران)

صفحه 1-20
محمد ابوئی اردکان؛ بابک سهرابی یورتچی؛ ساناز بهرامی

2.

ارائه مدل مفهومی تأثیر موفقیت پیاده‌سازی مدیریت دانش بر کسب مزیت رقابتی در شرکت‌های کوچک و متوسط (SMEs)

صفحه 21-40
منوچهر انصاری؛ حسین رحمانی‌یوشانلوئی؛ کمال‌الدین رحمانی؛ محمد پاسبانی؛ محمدعلی عسگری

3.

مطالعه نظری و تجربی عوامل پیش‌بینی‌کننده تبلیغات شفاهی مشتریان درمورد شرکت‌های هواپیمایی(موردمطالعه شرکت‌هواپیمایی ایران ایر)

صفحه 41-60
طهمورث حسنقلی‌پور؛ الناز رهروی؛ رضا عباچیان قاسمی

4.

ارائه الگوی تأثیر استراتژی فروش و بازاریابی بر عملکرد فروش

صفحه 61-84
زهره دهدشتی شاهرخ؛ امیرحسین پورحسینی

5.

بررسی عوامل مؤثر بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند

صفحه 85-104
مهدی دهقانی سلطانی؛ اسفندیار محمدی؛ یاسان‌‌اله پوراشرف؛ کورش سایه‌میری

6.

بررسی نقش میانجی اعتماد و تعهدسازمانی در رابطه بین عدالت سازمانی و رفتارهای شهروندی سازمانی در بیمارستان‌ها

صفحه 105-118
سیدرضا سیدجوادین؛ احسان عابدی؛ حمیدرضا یزدانی؛ بهروز پورولی

7.

تحلیل خطای هاله‏ای رفتار مشتریان با استفاده از شاخص مروجان خالص (NPS) و تئوری مجموعه راف (RST) (مطالعه‌ی موردی: تلفن همراه سونی‏اریکسون)

صفحه 119-142
عفت محمدی؛ رضا شیخ

8.

رابطه به‌کارگیری فناوری RFID بر خلق مزیت رقابتی برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران

صفحه 143-158
محمد محمودی میمند؛ رامین نصیری؛ میلاد نکویی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب