موسی خانی, محمد, حقیقی, محمد, ترک زاده, سمانه. (1391). ارائه مدلی جهت کسب وفاداری مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری در صنعت بانکداری کشور (بانک‌های خصوصی). , 4(2), 147-164. doi: 10.22059/jibm.2012.29188
محمد موسی خانی; محمد حقیقی; سمانه ترک زاده. "ارائه مدلی جهت کسب وفاداری مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری در صنعت بانکداری کشور (بانک‌های خصوصی)". , 4, 2, 1391, 147-164. doi: 10.22059/jibm.2012.29188
موسی خانی, محمد, حقیقی, محمد, ترک زاده, سمانه. (1391). 'ارائه مدلی جهت کسب وفاداری مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری در صنعت بانکداری کشور (بانک‌های خصوصی)', , 4(2), pp. 147-164. doi: 10.22059/jibm.2012.29188
موسی خانی, محمد, حقیقی, محمد, ترک زاده, سمانه. ارائه مدلی جهت کسب وفاداری مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری در صنعت بانکداری کشور (بانک‌های خصوصی). , 1391; 4(2): 147-164. doi: 10.22059/jibm.2012.29188


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب