آقایی, میلاد, آقایی, اصغر, آقایی, رضا. (1391). شاخص‎های اساسی مؤثر بر وفاداری مشتریان در صنعت بهداشتی و سلولزی ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی و دیمتل فازی. , 4(3), 1-20. doi: 10.22059/jibm.2012.28565
میلاد آقایی; اصغر آقایی; رضا آقایی. "شاخص‎های اساسی مؤثر بر وفاداری مشتریان در صنعت بهداشتی و سلولزی ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی و دیمتل فازی". , 4, 3, 1391, 1-20. doi: 10.22059/jibm.2012.28565
آقایی, میلاد, آقایی, اصغر, آقایی, رضا. (1391). 'شاخص‎های اساسی مؤثر بر وفاداری مشتریان در صنعت بهداشتی و سلولزی ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی و دیمتل فازی', , 4(3), pp. 1-20. doi: 10.22059/jibm.2012.28565
آقایی, میلاد, آقایی, اصغر, آقایی, رضا. شاخص‎های اساسی مؤثر بر وفاداری مشتریان در صنعت بهداشتی و سلولزی ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی و دیمتل فازی. , 1391; 4(3): 1-20. doi: 10.22059/jibm.2012.28565


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.