محمدی, علی, علوی, سیدمسلم, پورموردینی, الهه. (1398). بررسی اثر برنامه‎های وفادارسازی بر وفاداری مشتریان بیمه آسیا با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون. , 11(2), 259-276. doi: 10.22059/jibm.2018.256729.3070
علی محمدی; سیدمسلم علوی; الهه پورموردینی. "بررسی اثر برنامه‎های وفادارسازی بر وفاداری مشتریان بیمه آسیا با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون". , 11, 2, 1398, 259-276. doi: 10.22059/jibm.2018.256729.3070
محمدی, علی, علوی, سیدمسلم, پورموردینی, الهه. (1398). 'بررسی اثر برنامه‎های وفادارسازی بر وفاداری مشتریان بیمه آسیا با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون', , 11(2), pp. 259-276. doi: 10.22059/jibm.2018.256729.3070
محمدی, علی, علوی, سیدمسلم, پورموردینی, الهه. بررسی اثر برنامه‎های وفادارسازی بر وفاداری مشتریان بیمه آسیا با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون. , 1398; 11(2): 259-276. doi: 10.22059/jibm.2018.256729.3070


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب