1.

A Study on the Relationship between Consumer Attitude, Perceived Value and Green Products

دوره 7، شماره 2، مهر 2014، صفحه 329-342
Ali Raza Hamid

2.

Explaining the Competitive Advantage of Enterprise Resource Planning Adoption: Insights Egyptian Higher Education Institutions

دوره 12، شماره 4، 2020، صفحه 1-21
Mohamed Soliman Mohamed Soliman؛ Karia Noorliza

3.

How Entrepreneurial Marketing Leads to Customer Satisfaction (The Mediation Effect of Customer Value)

دوره 17، شماره 1، فروردین 2024، صفحه 239-257
Vahideh Tabasi Lotfabadi؛ Nasim Karimi؛ Seyedeh Fatemeh Ghasempour Ganji

4.

Investigating the Effect of Gamification Mechanics on Customer Loyalty in Online Stores

دوره 11، شماره 4، 2019، صفحه 1-23
Mohammad Fathian؛ Hossein Sharifi؛ Faranaksadat Solat

5.

ارائه چارچوب نگرش به خرید از فروشگاه‌های همواره تخفیف

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 132-152
مصطفی نصری؛ محسن نظری

6.

از تصویر مرکز خرید تا تمایل به خرید با ارزش خرید ادراک شده، رضایت مشتریان و ترجیح مشتریان (مطالعه موردی: مراکز خرید شهر سمنان)

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 643-658
عباسعلی رستگار؛ مهری شهریاری

7.

بخش‎بندی و شناسایی ویژگی‎های مشتریان گروه‎های ایران خودرو و سایپا در شهر کرمان

دوره 2، شماره 4، اسفند 1389
علی ملاحسینی؛ غلامرضا علی میرزایی

8.

بررسی ارزش‌های ادراک شده و رفتار خرید گردشگران فرهنگی نسبت به سوغاتی صنایع دستی: مطالعه موردی، شهر اصفهان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 18 تیر 1403
نرگس وزین

9.

تبیین مدل ارزش ادراک‌شدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 429-440
جمال الدین بیرامی ایگدر؛ حسین اکبری یزدی

10.

تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران

دوره 4، شماره 1، فروردین 1391، صفحه 55-70
بهرام رنجبریان؛ مجید رشیدکابلی؛ علی صنایعی؛ علیرضا حدادیان

11.

رابطه هوش فرهنگی با ارزش درک شده گردشگری پایدار مطالعه موردی: شهر یزد

دوره 8، شماره 3، آبان 1400، صفحه 121-135
مریم عبدلی؛ علی اکبر امین بیدختی؛ سکینه جعفری

12.

سرمایه‌گذاری بر شخصیت نام تجاری و اعتبار در تبلیغات

دوره 5، شماره 4، دی 1392، صفحه 79-98
مرتضی ملکی؛ نسرین حاجی حسنی

13.

شناسایی عوامل موثر بر قصد استفاده از برنامه‌های خرید واقعیت افزوده در مشتریان محصولات ورزشی؛ کاربرد مدل پذیرش فناوری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 تیر 1403
رزگار پورمعروف؛ علی افروزه؛ سید عماد حسینی

14.

عوامل مؤثر بر وفاداری در گردشگری مطالعه موردی: شهر قشم

دوره 5، شماره 2، مرداد 1397، صفحه 87-99
سعیدرضا اکبریان رونیزی؛ سید عباس رجایی

15.

فراتحلیل مطالعات ارزش درک شده و وفاداری گردشگران در ایران

دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 41-56
علی بچاچری؛ قاسم بخشنده

16.

نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر فوتبال

دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 581-596
جمال الدین بیرامی ایگدر؛ حسین اکبری یزدی؛ علیرضا الهی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب