1.

A Study on the Relationship between Consumer Attitude, Perceived Value and Green Products

دوره 7، شماره 2، پاییز 2014، صفحه 329-342
Ali Raza Hamid

2.

Investigating the Effect of Gamification Mechanics on Customer Loyalty in Online Stores

دوره 11، شماره 4، 2019، صفحه 1-23
Mohammad Fathian؛ Hossein Sharifi؛ Faranaksadat Solat

3.

از تصویر مرکز خرید تا تمایل به خرید با ارزش خرید ادراک شده، رضایت مشتریان و ترجیح مشتریان (مطالعه موردی: مراکز خرید شهر سمنان)

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 643-658
عباسعلی رستگار؛ مهری شهریاری

4.

بخش‎بندی و شناسایی ویژگی‎های مشتریان گروه‎های ایران خودرو و سایپا در شهر کرمان

دوره 2، شماره 4، زمستان 1389
علی ملاحسینی؛ غلامرضا علی میرزایی

5.

تبیین مدل ارزش ادراک‌شدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس

دوره 9، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 429-440
جمال الدین بیرامی ایگدر؛ حسین اکبری یزدی

6.

تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران

دوره 4، شماره 1، بهار 1391، صفحه 55-70
بهرام رنجبریان؛ مجید رشیدکابلی؛ علی صنایعی؛ علیرضا حدادیان

7.

سرمایه‌گذاری بر شخصیت نام تجاری و اعتبار در تبلیغات

دوره 5، شماره 4، زمستان 1392، صفحه 79-98
مرتضی ملکی؛ نسرین حاجی حسنی

8.

عوامل مؤثر بر وفاداری در گردشگری مطالعه موردی: شهر قشم

دوره 5، شماره 2، تابستان 1397، صفحه 87-99
سعیدرضا اکبریان رونیزی؛ سید عباس رجایی

9.

نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر فوتبال

دوره 11، شماره 3، پاییز 1398، صفحه 581-596
جمال الدین بیرامی ایگدر؛ حسین اکبری یزدی؛ علیرضا الهی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.