پورمعروف, رزگار, افروزه, علی, حسینی, سید عماد. (1403). شناسایی عوامل موثر بر قصد استفاده از برنامه‌های خرید واقعیت افزوده در مشتریان محصولات ورزشی؛ کاربرد مدل پذیرش فناوری. , (), -. doi: 10.22059/jsm.2024.371363.3250
رزگار پورمعروف; علی افروزه; سید عماد حسینی. "شناسایی عوامل موثر بر قصد استفاده از برنامه‌های خرید واقعیت افزوده در مشتریان محصولات ورزشی؛ کاربرد مدل پذیرش فناوری". , , , 1403, -. doi: 10.22059/jsm.2024.371363.3250
پورمعروف, رزگار, افروزه, علی, حسینی, سید عماد. (1403). 'شناسایی عوامل موثر بر قصد استفاده از برنامه‌های خرید واقعیت افزوده در مشتریان محصولات ورزشی؛ کاربرد مدل پذیرش فناوری', , (), pp. -. doi: 10.22059/jsm.2024.371363.3250
پورمعروف, رزگار, افروزه, علی, حسینی, سید عماد. شناسایی عوامل موثر بر قصد استفاده از برنامه‌های خرید واقعیت افزوده در مشتریان محصولات ورزشی؛ کاربرد مدل پذیرش فناوری. , 1403; (): -. doi: 10.22059/jsm.2024.371363.3250





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب