1.

مدل ارتباطی تجربۀ برند، اشتیاق به برند و اخلاق‌مداری برند با تعهد به برند در مصرف‌کنندگان پوشاک ورزشی (مورد مطالعه: دانشجویان ورزشکار)

صفحه 21-1
زهرا نعمت الهی؛ نصرالله سجادی؛ مهرزاد حمیدی؛ ابراهیم علی دوست

2.

تبیین و سطح‌بندی فرصت‌های حضور بانوان ورزشکار نخبۀ مسلمان جمهوری اسلامی ایران در رویدادهای بین‌المللی ورزشی

صفحه 44-22
زینب رحمتی اصل؛ حسین عیدی؛ همایون عباسی؛ شیرین زردشتیان؛ علی نظریان

3.

تبیین راهکارهای توسعۀ کسب‌وکارهای بالقوۀ ورزشی در حوزه‌های ورزش همگانی و قهرمانی استان آذربایجان شرقی

صفحه 63-45
یوسف یاوری؛ جواد امان زاده؛ محمد رضا داخته؛ صبا دیبائی اصل

4.

بررسی نقش رسانه‌های جمعی بر توسعۀ فرهنگی ورزش قهرمانی بانوان

صفحه 87-64
محبوبه نقوی؛ امیررضا خادم

5.

کاوش عوامل تأثیرگذار بر بخش‌بندی بازار رویدادهای ورزشی ایران بر مبنای انگیزۀ تماشاگران

صفحه 106-88
احمد محمودی؛ علی ابوالحسینی؛ رضا امین زاده

6.

شناسایی عوامل مؤثر بر قصد استفاده از برنامه‌های خرید واقعیت افزوده در مشتریان محصولات ورزشی؛ کاربرد مدل پذیرش فناوری

صفحه 125-107
رزگار پورمعروف؛ علی افروزه؛ سید عماد حسینی

7.

کاربرد فرایند سلسله‌مراتبی فازی در اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر سهم کالاهای ورزشی در تجارت خارجی کشور

صفحه 143-126
سید محمد حسین رضوی؛ فریبا عسکریان؛ فرزام فرزان؛ فرناز فخری

8.

شناسایی پیشران های توسعة فناوری مالی در حوزه پوشاک ورزشی ایران

صفحه 157-144
امیر نوروز؛ مجید سلیمانی؛ عادل افکار

9.

تأثیر دیپلماسی ورزشی بر کسب کرسی‌های بین‌المللی با نقش میانجی رفتار سیاسی

صفحه 175-158
عاطفه ابراهیمی؛ غلامرضا فرجی؛ علیرضا زند

10.

تدوین الگوی رفتار شهروندی هواداران فوتبال با تأکید بر نقش رسانه‌های اجتماعی

صفحه 192-176
رامین قلی‌پور؛ حبیب محمدپور یقینی؛ محمد رحیم نجف زاده؛ جعفر برقی مقدم





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب