بیرامی ایگدر, جمال الدین, اکبری یزدی, حسین, الهی, علیرضا. (1398). نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر فوتبال. , 11(3), 581-596. doi: 10.22059/jsm.2019.244094.1953
جمال الدین بیرامی ایگدر; حسین اکبری یزدی; علیرضا الهی. "نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر فوتبال". , 11, 3, 1398, 581-596. doi: 10.22059/jsm.2019.244094.1953
بیرامی ایگدر, جمال الدین, اکبری یزدی, حسین, الهی, علیرضا. (1398). 'نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر فوتبال', , 11(3), pp. 581-596. doi: 10.22059/jsm.2019.244094.1953
بیرامی ایگدر, جمال الدین, اکبری یزدی, حسین, الهی, علیرضا. نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر فوتبال. , 1398; 11(3): 581-596. doi: 10.22059/jsm.2019.244094.1953





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب