رنجبریان, بهرام, رشیدکابلی, مجید, صنایعی, علی, حدادیان, علیرضا. (1391). تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران. , 4(1), 55-70. doi: 10.22059/jibm.2012.28613
بهرام رنجبریان; مجید رشیدکابلی; علی صنایعی; علیرضا حدادیان. "تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران". , 4, 1, 1391, 55-70. doi: 10.22059/jibm.2012.28613
رنجبریان, بهرام, رشیدکابلی, مجید, صنایعی, علی, حدادیان, علیرضا. (1391). 'تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران', , 4(1), pp. 55-70. doi: 10.22059/jibm.2012.28613
رنجبریان, بهرام, رشیدکابلی, مجید, صنایعی, علی, حدادیان, علیرضا. تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران. , 1391; 4(1): 55-70. doi: 10.22059/jibm.2012.28613


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب