1.

Analysis of Brand Awareness and Guerrilla Marketing In Iranian SME

دوره 4، شماره 1، خرداد 2011، صفحه 115-129
Ali MokhtariMughari

2.

Digital Tools of Marketing Strategies in Hotel Branding

دوره 15، شماره 1، 2023، صفحه 62-88
Iryna Banyeva؛ Nataliia Lebedieva؛ Tetiana Parfinenko؛ Olena Velychko؛ Olena Petrova؛ Svitlana Peresichna

3.

Effect of Consumer Perception of Brand Equity Fit on Purchase Intention for Brands in Symbolic Alliances

دوره 15، شماره 2، تیر 2022، صفحه 271-285
Babatunde Musiliu Musiliu Abina؛ Oluseyi Ajayi

4.

آسیبشناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب

دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 886-910
سهیل نجات؛ اسداله کردنائیج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ میثم شیرخدایی

5.

اثر ارزش ویژۀ برند و سرمایۀ اجتماعی بر تصویر برند (مورد مطالعه: برند خودروی سمند)

دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 905-925
مینا مهرنوش؛ داریوش طهماسبی

6.

اثر سرمایه فکری بر سرمایه اجتماعی با نقش میانجی‌گری ارزش ویژه برند شهر مقصد اصفهان در زمان اپیدمی کووید 19 (مورد مطالعه شهر اصفهان)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 30 مرداد 1401
یزدان شیرمحمدی؛ اسماعیل نصیری؛ معصومه پنجه پور

7.

ارائه مدل تاثیر مسکات برند بر آگاهی از برند، یادآوری برند و قصد خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی

دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 307-285
داود نصر اصفهانی؛ محمد سلطان حسینی؛ سمیه رهبری؛ هنگامه شمس

8.

ارائۀ الگوی برندسازی صنعت پوشاک ورزشی ایران با استفاده از نظریة داده‌بنیاد

دوره 15، شماره 3، آبان 1402، صفحه 87-70
مجتبی جودی؛ مهدی نادری نسب؛ رحیم رمضانی نژاد؛ وحید مقدم

9.

ارایه یک مدل تصمیم‌گیری بر اساس الگوی سلسله مراتبی برای انتخاب راهبرد ادغام، واگذاری، همکاری مشترک در صنعت خودروسازی

دوره 1، شماره 3، 1388
عزت الله اصغری زاده؛ محمد حقیقی؛ مجید بلالی

10.

ارزیابی شخصیت نام و نشان توشیبا در مقایسه با چهار نام و نشان هم رسته جهانی در بازار ایران

دوره 2، شماره 1، فروردین 1389
محمود محمدیان؛ سینا فرهنمد؛ محمد حسن یوسفی دستجردی

11.

«اصالت در عصر تکثیر مکانیکی» تبیین جامعه‌شناختی فرآیند برندسازی مجازی صنایع‌دستی مدرن

دوره 16، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 31-73
زینب شفیعی

12.

بازتاب سرمشق «شهسوار ایمان» کی یرکه گور در شخصیت «براند» اثر هنریک ایبسن

دوره 26، شماره 2، تیر 1400، صفحه 5-12
مریم ایرانمنش؛ علی مرادخانی؛ عطاالله کوپال

13.

بررسی تأثیر ابعاد ارزشی بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتری به برند گوشی‌های تلفن همراه

دوره 3، شماره 2، شهریور 1390، صفحه 149-172
مرحوم داور ونوس؛ بهاره ظهوری

14.

بررسی تأثیر تبلیغات برند ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک مشتریان در بازاریابی عصبی

دوره 8، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 389-405
حوریه دهقانپوری؛ فاطمه عبدوی؛ مهتا اسکندرنژاد

15.

بررسی تأثیر عناصر ارتباطات یکپارچه‎ی بازاریابی بر قوت نام تجاری در صنعت بانکداری (مطالعه‎ی موردی: بانک ملی استان اردبیل)

دوره 4، شماره 3، مهر 1391، صفحه 21-42
محمد باشکوه؛ میترا شکسته بند

16.

بررسی تطبیقی میزان اهمیت روابط‌عمومی برای شرکت‌های لوازم‌خانگی خارجی در ایران

دوره 4، شماره 10، تیر 1391، صفحه 119-136
علی اکبر فرهنگی؛ علیرضا ایرانی؛ سپیده ایرانی

17.

بررسی نقش آمیخته بازاریابی در قدرت و تجربه برند پوشاک ورزشی ایران

دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 234-217
رضا حیدری؛ امین دهقان قهفرخی؛ داود مودی؛ محمد کمالی

18.

بررسی نقش ارزش ویژۀ برند بر رفتار شهروندی مشتریان باشگاه‌های ورزشی استان مازندران

دوره 9، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 343-358
محبوبه عابدی سماکوش؛ معصومه کلاته سیفری

19.

بررسی نقش برند در خرید خودروهای لوکس کشور

دوره 4، شماره 4، بهمن 1391، صفحه 1-20
مجید بلالی؛ هاشم آقازاده؛ سمیه احمدی

20.

برندسازی و بازاریابی سیاسی؛ الگویی جدید برای توسعۀ ارتباطات سیاسی مشارکتی

دوره 45، شماره 4، دی 1394، صفحه 915-936
مجید حسینی؛ آرش بیدالله خانی

21.

تأثیر آمیخته‎های بازاریابی بر ارزش نام و نشان تجاری شرکت بیمه‎ی کارآفرین

دوره 4، شماره 2، تیر 1391، صفحه 71-90
سعید صحت؛ حمیده باجمالوی رستمی؛ محبوبه کشکولی

22.

تبیین مدل ارزش ادراک‌شدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 429-440
جمال الدین بیرامی ایگدر؛ حسین اکبری یزدی

23.

تحلیل تناظر شهرت و کشش احساسی سفر در راستای برندآفرینی موثر؛مورد مطالعه: کلانشهر اهواز

دوره 10، شماره 4، بهمن 1402
محمد علی فیروزی؛ احمد پوراحمد؛ مهیار سجادیان

24.

چگونگی اثرگذاری شخصیت مسکات در انیمیشن‌هایِ تبلیغاتیِ محصولاتِ غذایی

دوره 24، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 37-48
محمد رضا حسنائی؛ نوید مسعودنیا

25.

شناخت دلایل بازطراحی لوگو در طول عمر برند

دوره 23، شماره 3، مهر 1397، صفحه 41-52
الهام الیاسی؛ کامران افشار مهاجر؛ زاهد شفیعی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب