ونوس, مرحوم داور, ظهوری, بهاره. (1390). بررسی تأثیر ابعاد ارزشی بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتری به برند گوشی‌های تلفن همراه. , 3(2), 149-172.
مرحوم داور ونوس; بهاره ظهوری. "بررسی تأثیر ابعاد ارزشی بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتری به برند گوشی‌های تلفن همراه". , 3, 2, 1390, 149-172.
ونوس, مرحوم داور, ظهوری, بهاره. (1390). 'بررسی تأثیر ابعاد ارزشی بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتری به برند گوشی‌های تلفن همراه', , 3(2), pp. 149-172.
ونوس, مرحوم داور, ظهوری, بهاره. بررسی تأثیر ابعاد ارزشی بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتری به برند گوشی‌های تلفن همراه. , 1390; 3(2): 149-172.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب