باشکوه, محمد, شکسته بند, میترا. (1391). بررسی تأثیر عناصر ارتباطات یکپارچه‎ی بازاریابی بر قوت نام تجاری در صنعت بانکداری (مطالعه‎ی موردی: بانک ملی استان اردبیل). , 4(3), 21-42. doi: 10.22059/jibm.2012.28566
محمد باشکوه; میترا شکسته بند. "بررسی تأثیر عناصر ارتباطات یکپارچه‎ی بازاریابی بر قوت نام تجاری در صنعت بانکداری (مطالعه‎ی موردی: بانک ملی استان اردبیل)". , 4, 3, 1391, 21-42. doi: 10.22059/jibm.2012.28566
باشکوه, محمد, شکسته بند, میترا. (1391). 'بررسی تأثیر عناصر ارتباطات یکپارچه‎ی بازاریابی بر قوت نام تجاری در صنعت بانکداری (مطالعه‎ی موردی: بانک ملی استان اردبیل)', , 4(3), pp. 21-42. doi: 10.22059/jibm.2012.28566
باشکوه, محمد, شکسته بند, میترا. بررسی تأثیر عناصر ارتباطات یکپارچه‎ی بازاریابی بر قوت نام تجاری در صنعت بانکداری (مطالعه‎ی موردی: بانک ملی استان اردبیل). , 1391; 4(3): 21-42. doi: 10.22059/jibm.2012.28566


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب