1.

Market Segmentation in the Banking Industry Based on Customers’ Expected Benefits: A Study of Shahr Bank

دوره 14، شماره 3، مهر 2021، صفحه 629-648
Mohammad Aghaei

2.

Matrix Sequential Hybrid Credit Scorecard Based on Logistic Regression and Clustering

دوره 11، شماره 1، فروردین 2018، صفحه 91-111
Seyed Mahdi Sadatrasoul

3.

اجرای سیستم‌های مدیریت کیفیت جامع در راستای کاهش آسیب‌پذیری صنعت بانکداری

دوره 3، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 33-46
مصطفی مقیمی؛ سید امیرمحمد خطیبی؛ محمد عبدالشاه

4.

ارائه‌ی مدلی برای سنجش کیفیت سخت‌افزار و نرم‌افزار خدمات در صنعت بانکداری

دوره 4، شماره 4، بهمن 1391، صفحه 65-78
محمدرضا حمیدی‌زاده؛ ابوالقاسم ابراهیمی

5.

ارائۀ الگوی مسئولیت اجتماعی شرکتی در راستای توسعۀ صنعت بانکداری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 مرداد 1401
سید مهران تقوی؛ مهدی کریمی زند؛ وحید رضا میرابی

6.

ارزیابی چندسطحی کارایی در صنعت بانکداری (رویکرد SBM شبکه‌ای)

دوره 8، شماره 3، آبان 1395، صفحه 359-380
محمد زارعی محمودآبادی

7.

ارزیابی مقایسه‌ای سودآوری اعتبارات بانکی عقود اسلامی به روش بهایابی بر مبنای فعالیت و روش بهایابی سنتی: مورد بانک توسعه صادرات ایران

دوره 14، شماره 2، آذر 1386
علی اصغر انواری رستمی؛ عصمت رضایت

8.

بررسی نقش واسطه‏ ای بازاریابی پایدار و بازارگرایی در تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد)

دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 659-680
امیر محمد فکور ثقیه؛ فرشته صادقی

9.

تبیین جایگاه گرایش کارآفرینانه سازمانی در تحقق مزیت های رقابتی؛ مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران

دوره 8، شماره 2، تیر 1394، صفحه 233-252
سید علی حیدری؛ اسدا... کردنائیج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ محمدرضا زالی

10.

ترسیم شبکۀ تداعی‎های برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن نقشۀ مفهوم برند

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 413-432
شهریار عزیزی؛ محمدرضا بلورپارسا

11.

توسعه چارچوبی جامع برای ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از رویکرد فراترکیب: مطالعه‌‏ای در صنعت بانکداری ایران

دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 271-290
نسترن حاجی حیدری؛ مسعود کیماسی؛ علی عمویی

12.

رتبه‌بندی اعتباری مستقل بانک‎های کشور

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 575-606
محمدرضا پارسافرد؛ سعید شیرکوند؛ رضا تهرانی؛ سیدمجتبی میرلوحی

13.

سنجش میزان گرایش به بازاریابی داخلی در صنایع خدماتی (مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران)

دوره 4، شماره 4، بهمن 1391، صفحه 93-106
نجمه راموز؛ اصغر مشبکی؛ پرویز احمدی؛ سیدحمید خداداد حسینی

14.

شناسایی مهم‎ترین فرایندهای بازاریابی در صنعت بانکداری ایران به‎منظور توسعه مدل بلوغ بازاریابی بانکی

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 795-814
ریحانه بحری نژاد؛ امیر خانلری؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ سید محمود حسینی

15.

مدل‌سازی ارزش‌یابی انتخاب برند در صنعت بانکداری

دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 727-747
مصطفی اسفندیاری؛ نیلوفر ایمان خان؛ مجید فتاحی

16.

مقایسه‌ی تطبیقی سطح نوآوری صنعت بانکداری ایران با کشورهای منطقه‌ی منا

دوره 5، شماره 3، آذر 1391، صفحه 145-164
علی دیواندری؛ تینا باقری



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.