1.

Affecting factors of Permission-based Marketing: A mix-method study (Case of Study: Mellat Bank)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 آبان 1401
Elham Zarif Chenarani Mashhad؛ Esfandiar Doshmanziari؛ Farzad Asayesh

2.

Market Segmentation in the Banking Industry Based on Customers’ Expected Benefits: A Study of Shahr Bank

دوره 14، شماره 3، مهر 2021، صفحه 629-648
Mohammad Aghaei

3.

Matrix Sequential Hybrid Credit Scorecard Based on Logistic Regression and Clustering

دوره 11، شماره 1، فروردین 2018، صفحه 91-111
Seyed Mahdi Sadatrasoul

4.

اجرای سیستم‌های مدیریت کیفیت جامع در راستای کاهش آسیب‌پذیری صنعت بانکداری

دوره 3، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 33-46
مصطفی مقیمی؛ سید امیرمحمد خطیبی؛ محمد عبدالشاه

5.

ارائه الگوی مسئولیت اجتماعی شرکتی در راستای توسعه صنعت بانکداری

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 695-716
سید مهران تقوی؛ مهدی کریمی زند؛ وحید رضا میرابی

6.

ارائه‌ی مدلی برای سنجش کیفیت سخت‌افزار و نرم‌افزار خدمات در صنعت بانکداری

دوره 4، شماره 4، بهمن 1391، صفحه 65-78
محمدرضا حمیدی‌زاده؛ ابوالقاسم ابراهیمی

7.

ارزیابی چندسطحی کارایی در صنعت بانکداری (رویکرد SBM شبکه‌ای)

دوره 8، شماره 3، آبان 1395، صفحه 359-380
محمد زارعی محمودآبادی

8.

ارزیابی مقایسه‌ای سودآوری اعتبارات بانکی عقود اسلامی به روش بهایابی بر مبنای فعالیت و روش بهایابی سنتی: مورد بانک توسعه صادرات ایران

دوره 14، شماره 2، آذر 1386
علی اصغر انواری رستمی؛ عصمت رضایت

9.

بررسی نقش واسطه‏ ای بازاریابی پایدار و بازارگرایی در تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد)

دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 659-680
امیر محمد فکور ثقیه؛ فرشته صادقی

10.

تبیین جایگاه گرایش کارآفرینانه سازمانی در تحقق مزیت های رقابتی؛ مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران

دوره 8، شماره 2، تیر 1394، صفحه 233-252
سید علی حیدری؛ اسدا... کردنائیج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ محمدرضا زالی

11.

ترسیم شبکۀ تداعی‎های برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن نقشۀ مفهوم برند

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 413-432
شهریار عزیزی؛ محمدرضا بلورپارسا

12.

توسعه چارچوبی جامع برای ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از رویکرد فراترکیب: مطالعه‌‏ای در صنعت بانکداری ایران

دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 271-290
نسترن حاجی حیدری؛ مسعود کیماسی؛ علی عمویی

13.

رتبه‌بندی اعتباری مستقل بانک‎های کشور

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 575-606
محمدرضا پارسافرد؛ سعید شیرکوند؛ رضا تهرانی؛ سیدمجتبی میرلوحی

14.

سنجش میزان گرایش به بازاریابی داخلی در صنایع خدماتی (مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران)

دوره 4، شماره 4، بهمن 1391، صفحه 93-106
نجمه راموز؛ اصغر مشبکی؛ پرویز احمدی؛ سیدحمید خداداد حسینی

15.

شناسایی مهم‎ترین فرایندهای بازاریابی در صنعت بانکداری ایران به‎منظور توسعه مدل بلوغ بازاریابی بانکی

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 795-814
ریحانه بحری نژاد؛ امیر خانلری؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ سید محمود حسینی

16.

مدل‌سازی ارزش‌یابی انتخاب برند در صنعت بانکداری

دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 727-747
مصطفی اسفندیاری؛ نیلوفر ایمان خان؛ مجید فتاحی

17.

مقایسه‌ی تطبیقی سطح نوآوری صنعت بانکداری ایران با کشورهای منطقه‌ی منا

دوره 5، شماره 3، آذر 1391، صفحه 145-164
علی دیواندری؛ تینا باقری



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب