حیدری, سید علی, کردنائیج, اسدا..., خداداد حسینی, سید حمید, زالی, محمدرضا. (1394). تبیین جایگاه گرایش کارآفرینانه سازمانی در تحقق مزیت های رقابتی؛ مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران. , 8(2), 233-252. doi: 10.22059/jed.2015.55978
سید علی حیدری; اسدا... کردنائیج; سید حمید خداداد حسینی; محمدرضا زالی. "تبیین جایگاه گرایش کارآفرینانه سازمانی در تحقق مزیت های رقابتی؛ مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران". , 8, 2, 1394, 233-252. doi: 10.22059/jed.2015.55978
حیدری, سید علی, کردنائیج, اسدا..., خداداد حسینی, سید حمید, زالی, محمدرضا. (1394). 'تبیین جایگاه گرایش کارآفرینانه سازمانی در تحقق مزیت های رقابتی؛ مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران', , 8(2), pp. 233-252. doi: 10.22059/jed.2015.55978
حیدری, سید علی, کردنائیج, اسدا..., خداداد حسینی, سید حمید, زالی, محمدرضا. تبیین جایگاه گرایش کارآفرینانه سازمانی در تحقق مزیت های رقابتی؛ مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران. , 1394; 8(2): 233-252. doi: 10.22059/jed.2015.55978


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب