1.

Affecting factors of Permission-based Marketing: A mix-method study (Case of Study: Mellat Bank)

دوره 16، شماره 3، مهر 2023، صفحه 741-756
Elham Zarif Chenarani Mashhad؛ Esfandiar Doshmanziari؛ Farzad Asayesh

2.

A Study of the Financial Instability and Banking Intermediaries by Using a DSGE Modeling Approach

دوره 24، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 1025-1047
Afsaneh Ghasemi؛ Beitollah Akbari Moghadam؛ Hossein Tavakolian

3.

Effect of Service Recovery towards Customer Satisfaction in Banking Industry

دوره 13، شماره 3، 2021، صفحه 55-69
Mohd Farid Mohamad Yazid؛ Mohd Fikri Ishak؛ Che Rosmawati Che Mat؛ Aeshah Mohd Ali؛ Zulkifli Saidun

4.

Market Segmentation in the Banking Industry Based on Customers’ Expected Benefits: A Study of Shahr Bank

دوره 14، شماره 3، مهر 2021، صفحه 629-648
Mohammad Aghaei

5.

Matrix Sequential Hybrid Credit Scorecard Based on Logistic Regression and Clustering

دوره 11، شماره 1، فروردین 2018، صفحه 91-111
Seyed Mahdi Sadatrasoul

6.

What drives mergers and acquisitions waves in developing countries? Evidences from Iranian banking industry

دوره 19، شماره 2، تیر 2015، صفحه 123-137
Mohammad Zarei؛ Amir Alambeigi؛ Parveneh Karimi؛ Behrouz Zarei

7.

اجرای سیستم‌های مدیریت کیفیت جامع در راستای کاهش آسیب‌پذیری صنعت بانکداری

دوره 3، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 33-46
مصطفی مقیمی؛ سید امیرمحمد خطیبی؛ محمد عبدالشاه

8.

ارائه الگوی مسئولیت اجتماعی شرکتی در راستای توسعه صنعت بانکداری

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 695-716
سید مهران تقوی؛ مهدی کریمی زند؛ وحید رضا میرابی

9.

ارائه‌ی مدلی برای سنجش کیفیت سخت‌افزار و نرم‌افزار خدمات در صنعت بانکداری

دوره 4، شماره 4، بهمن 1391، صفحه 65-78
محمدرضا حمیدی‌زاده؛ ابوالقاسم ابراهیمی

10.

ارزیابی ارتباط میان عوامل ارتقاء توان رقابت پذیری خدمات ارزی مشتریان در صنعت بانکداری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 اسفند 1402
سعیده رحیمی؛ علیرضا روستا؛ فرزاد آسایش

11.

ارزیابی چندسطحی کارایی در صنعت بانکداری (رویکرد SBM شبکه‌ای)

دوره 8، شماره 3، آبان 1395، صفحه 359-380
محمد زارعی محمودآبادی

12.

ارزیابی مقایسه‌ای سودآوری اعتبارات بانکی عقود اسلامی به روش بهایابی بر مبنای فعالیت و روش بهایابی سنتی: مورد بانک توسعه صادرات ایران

دوره 14، شماره 2، آذر 1386
علی اصغر انواری رستمی؛ عصمت رضایت

13.

بررسی آثار حذف درصد بهرة دستوری در صنعت بانکی بر مقدار اثرگذاری سیاست پولی بر اساس مدل DSGE

دوره 49، شماره 3، مهر 1393، صفحه 523-553
حسن دلیری؛ نادر مهرگان

14.

بررسی عوامل مؤثر بر کارایی فنی در بانک های ایران با استفاده از الگوی اثرات مختلط/چندسطحی

دوره 46، شماره 4، دی 1390، صفحه 1-33
داود دانش جعفری؛ افسانه شفیعی

15.

بررسی نقش واسطه‏ ای بازاریابی پایدار و بازارگرایی در تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد)

دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 659-680
امیر محمد فکور ثقیه؛ فرشته صادقی

16.

ترسیم شبکۀ تداعی‎های برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن نقشۀ مفهوم برند

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 413-432
شهریار عزیزی؛ محمدرضا بلورپارسا

17.

توسعه چارچوبی جامع برای ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از رویکرد فراترکیب: مطالعه‌‏ای در صنعت بانکداری ایران

دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 271-290
نسترن حاجی حیدری؛ مسعود کیماسی؛ علی عمویی

18.

رتبه‌بندی اعتباری مستقل بانک‎های کشور

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 575-606
محمدرضا پارسافرد؛ سعید شیرکوند؛ رضا تهرانی؛ سیدمجتبی میرلوحی

19.

سنجش میزان گرایش به بازاریابی داخلی در صنایع خدماتی (مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران)

دوره 4، شماره 4، بهمن 1391، صفحه 93-106
نجمه راموز؛ اصغر مشبکی؛ پرویز احمدی؛ سیدحمید خداداد حسینی

20.

شناسایی مهم‎ترین فرایندهای بازاریابی در صنعت بانکداری ایران به‎منظور توسعه مدل بلوغ بازاریابی بانکی

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 795-814
ریحانه بحری نژاد؛ امیر خانلری؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ سید محمود حسینی

21.

فراترکیب اقدا‌م‌های مسئولیت اجتماعی سازمانی با رویکرد ذینفعان برون‌سازمانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 27 آبان 1402
مریم خلعتبری معظم؛ حمید رضا یزدانی؛ ناصر عسگری

22.

مدل‌سازی ارزش‌یابی انتخاب برند در صنعت بانکداری

دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 727-747
مصطفی اسفندیاری؛ نیلوفر ایمان خان؛ مجید فتاحی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب