1.

A Study of the Financial Instability and Banking Intermediaries by Using a DSGE Modeling Approach

دوره 24، شماره 4، زمستان 2020، صفحه 1025-1047
Afsaneh Ghasemi؛ Beitollah Akbari Moghadam؛ Hossein Tavakolian

2.

Effect of Service Recovery towards Customer Satisfaction in Banking Industry

دوره 13، شماره 3، 2021، صفحه 55-69
Mohd Farid Mohamad Yazid؛ Mohd Fikri Ishak؛ Che Rosmawati Che Mat؛ Aeshah Mohd Ali؛ Zulkifli Saidun

3.

Market Segmentation in the Banking Industry Based on Customers’ Expected Benefits: A Study of Shahr Bank

دوره 14، شماره 3، پاییز 2021، صفحه 629-648
Mohammad Aghaei

4.

Matrix Sequential Hybrid Credit Scorecard Based on Logistic Regression and Clustering

دوره 11، شماره 1، بهار 2018، صفحه 91-111
Seyed Mahdi Sadatrasoul

5.

What drives mergers and acquisitions waves in developing countries? Evidences from Iranian banking industry

دوره 19، شماره 2، تابستان 2015، صفحه 123-137
Mohammad Zarei؛ Amir Alambeigi؛ Parveneh Karimi؛ Behrouz Zarei

6.

اجرای سیستم‌های مدیریت کیفیت جامع در راستای کاهش آسیب‌پذیری صنعت بانکداری

دوره 3، شماره 1، بهار 1395، صفحه 33-46
مصطفی مقیمی؛ سید امیرمحمد خطیبی؛ محمد عبدالشاه

7.

ارائه‌ی مدلی برای سنجش کیفیت سخت‌افزار و نرم‌افزار خدمات در صنعت بانکداری

دوره 4، شماره 4، زمستان 1391، صفحه 65-78
محمدرضا حمیدی‌زاده؛ ابوالقاسم ابراهیمی

8.

ارزیابی چندسطحی کارایی در صنعت بانکداری (رویکرد SBM شبکه‌ای)

دوره 8، شماره 3، پاییز 1395، صفحه 359-380
محمد زارعی محمودآبادی

9.

ارزیابی مقایسه‌ای سودآوری اعتبارات بانکی عقود اسلامی به روش بهایابی بر مبنای فعالیت و روش بهایابی سنتی: مورد بانک توسعه صادرات ایران

دوره 14، شماره 2، پاییز 1386
علی اصغر انواری رستمی؛ عصمت رضایت

10.

بررسی آثار حذف درصد بهرة دستوری در صنعت بانکی بر مقدار اثرگذاری سیاست پولی بر اساس مدل DSGE

دوره 49، شماره 3، پاییز 1393، صفحه 523-553
حسن دلیری؛ نادر مهرگان

11.

بررسی عوامل مؤثر بر کارایی فنی در بانک های ایران با استفاده از الگوی اثرات مختلط/چندسطحی

دوره 46، شماره 4، زمستان 1390، صفحه 1-33
داود دانش جعفری؛ افسانه شفیعی

12.

بررسی نقش واسطه‏ ای بازاریابی پایدار و بازارگرایی در تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد)

دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 659-680
امیر محمد فکور ثقیه؛ فرشته صادقی

13.

ترسیم شبکۀ تداعی‎های برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن نقشۀ مفهوم برند

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 413-432
شهریار عزیزی؛ محمدرضا بلورپارسا

14.

توسعه چارچوبی جامع برای ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از رویکرد فراترکیب: مطالعه‌‏ای در صنعت بانکداری ایران

دوره 6، شماره 2، تابستان 1393، صفحه 271-290
نسترن حاجی حیدری؛ مسعود کیماسی؛ علی عمویی

15.

رتبه‌بندی اعتباری مستقل بانک‎های کشور

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 575-606
محمدرضا پارسافرد؛ سعید شیرکوند؛ رضا تهرانی؛ سیدمجتبی میرلوحی

16.

سنجش میزان گرایش به بازاریابی داخلی در صنایع خدماتی (مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران)

دوره 4، شماره 4، زمستان 1391، صفحه 93-106
نجمه راموز؛ اصغر مشبکی؛ پرویز احمدی؛ سیدحمید خداداد حسینی

17.

شناسایی مهم‎ترین فرایندهای بازاریابی در صنعت بانکداری ایران به‎منظور توسعه مدل بلوغ بازاریابی بانکی

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 795-814
ریحانه بحری نژاد؛ امیر خانلری؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ سید محمود حسینی

18.

مدل‌سازی ارزش‌یابی انتخاب برند در صنعت بانکداری

دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 727-747
مصطفی اسفندیاری؛ نیلوفر ایمان خان؛ مجید فتاحی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.