1.

سخن سردبیر: آموزش و ضدآموزش – پژوهش و ضدپژوهش

صفحه 457-458

2.

استراتژی‌های بازاریابی و فروش مناسب در دوران رکود اقتصادی (مطالعه موردی: صنعت کالاهای تندمصرف)

صفحه 459-484
حامد وارسته؛ جلیل دلخواه؛ حمید رضا یزدانی

3.

طراحی الگوی شایسته‌گزینی و توسعۀ شایستگی‌های مدیران فروش در صنعت پخش

صفحه 485-504
ناصر عسگری

4.

بررسی پیامدهای رفتاری/ نگرشی مدیریت برند داخلی میان کارکنان فروش شرکت فرمند

صفحه 505-524
مریم بهزادی؛ احسان عابدی؛ سید محمود هاشمی

5.

ارائه مدل مفهومی استراتژی رقابت همکارانه در بخش ارتباطات ثابت و سیار ایران: مطالعه چندموردی

صفحه 525-542
محسن نظری؛ محمود کمره ای؛ علی حیدری؛ امیر حسین قادری عابد

6.

الگوی ریسک‌های شراکت راهبردی بین‌المللی در صنعت لوازم خانگی ایران

صفحه 543-564
وحید خاشعی؛ ایمان آشفته

7.

ارائه مدل شکل‌گیری تجربه مشتریان بانکداری خرد از طریق عوامل تحت مدیریت سازمان با رویکرد مدل‎سازی ساختاری تفسیری

صفحه 565-584
هاجر حکیمی؛ علی دیواندری؛ مسعود کیماسی؛ مهدی حقیقی کفاش

8.

شناسایی انواع تجربه‎‌های مصرف و بررسی تأثیر آنها بر ادراک از قیمت

صفحه 585-608
محمد رضا حمیدی زاده؛ مریم اخوان؛ احمد کاظمی

9.

نگاه پدیدارشناسانه به‎‌معنای تجربه زیسته سردرگمی در انتخاب محصولات

صفحه 609-630
مرجان مهیمنی؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ یزدان منصوریان

10.

بررسی معیارهای خرید تلویزیون و شناسایی سبک‌های تصمیم‌گیری مشتریان در اصفهان

صفحه 631-650
محمد کریمیان؛ علی صنایعی؛ مجید محمدشفیعی

11.

طراحی چارچوب کسب هوشمندی رقابتی 0/2 با بهره‌گیری از روش بهترین ـ بدترین (BWM)

صفحه 651-676
مونا جامی پور؛ الهام رحمتی؛ مهناز حسین زاده؛ غزاله طاهری

12.

مدل هوشمندی بازاریابی صنعت خودرو داخلی

صفحه 677-698
بابک یاوری فر؛ محمد محمودی میمند؛ اوژن کریمی؛ سیدموسی خادمی

13.

مدل‌سازی بازی‌پردازی در فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد ساختاری تفسیری

صفحه 699-716
راحله جلال نیا؛ فاطمه عیدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب