وارسته, حامد, دلخواه, جلیل, یزدانی, حمید رضا. (1398). استراتژی‌های بازاریابی و فروش مناسب در دوران رکود اقتصادی (مطالعه موردی: صنعت کالاهای تندمصرف). , 11(3), 459-484. doi: 10.22059/jibm.2019.270659.3339
حامد وارسته; جلیل دلخواه; حمید رضا یزدانی. "استراتژی‌های بازاریابی و فروش مناسب در دوران رکود اقتصادی (مطالعه موردی: صنعت کالاهای تندمصرف)". , 11, 3, 1398, 459-484. doi: 10.22059/jibm.2019.270659.3339
وارسته, حامد, دلخواه, جلیل, یزدانی, حمید رضا. (1398). 'استراتژی‌های بازاریابی و فروش مناسب در دوران رکود اقتصادی (مطالعه موردی: صنعت کالاهای تندمصرف)', , 11(3), pp. 459-484. doi: 10.22059/jibm.2019.270659.3339
وارسته, حامد, دلخواه, جلیل, یزدانی, حمید رضا. استراتژی‌های بازاریابی و فروش مناسب در دوران رکود اقتصادی (مطالعه موردی: صنعت کالاهای تندمصرف). , 1398; 11(3): 459-484. doi: 10.22059/jibm.2019.270659.3339


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب