مهیمنی, مرجان, حیدرزاده هنزایی, کامبیز, منصوریان, یزدان. (1398). نگاه پدیدارشناسانه به‎‌معنای تجربه زیسته سردرگمی در انتخاب محصولات. , 11(3), 609-630. doi: 10.22059/jibm.2018.259624.3088
مرجان مهیمنی; کامبیز حیدرزاده هنزایی; یزدان منصوریان. "نگاه پدیدارشناسانه به‎‌معنای تجربه زیسته سردرگمی در انتخاب محصولات". , 11, 3, 1398, 609-630. doi: 10.22059/jibm.2018.259624.3088
مهیمنی, مرجان, حیدرزاده هنزایی, کامبیز, منصوریان, یزدان. (1398). 'نگاه پدیدارشناسانه به‎‌معنای تجربه زیسته سردرگمی در انتخاب محصولات', , 11(3), pp. 609-630. doi: 10.22059/jibm.2018.259624.3088
مهیمنی, مرجان, حیدرزاده هنزایی, کامبیز, منصوریان, یزدان. نگاه پدیدارشناسانه به‎‌معنای تجربه زیسته سردرگمی در انتخاب محصولات. , 1398; 11(3): 609-630. doi: 10.22059/jibm.2018.259624.3088


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب