حکیمی, هاجر, دیواندری, علی, کیماسی, مسعود, حقیقی کفاش, مهدی. (1398). ارائه مدل شکل‌گیری تجربه مشتریان بانکداری خرد از طریق عوامل تحت مدیریت سازمان با رویکرد مدل‎سازی ساختاری تفسیری. , 11(3), 565-584. doi: 10.22059/jibm.2019.267812.3285
هاجر حکیمی; علی دیواندری; مسعود کیماسی; مهدی حقیقی کفاش. "ارائه مدل شکل‌گیری تجربه مشتریان بانکداری خرد از طریق عوامل تحت مدیریت سازمان با رویکرد مدل‎سازی ساختاری تفسیری". , 11, 3, 1398, 565-584. doi: 10.22059/jibm.2019.267812.3285
حکیمی, هاجر, دیواندری, علی, کیماسی, مسعود, حقیقی کفاش, مهدی. (1398). 'ارائه مدل شکل‌گیری تجربه مشتریان بانکداری خرد از طریق عوامل تحت مدیریت سازمان با رویکرد مدل‎سازی ساختاری تفسیری', , 11(3), pp. 565-584. doi: 10.22059/jibm.2019.267812.3285
حکیمی, هاجر, دیواندری, علی, کیماسی, مسعود, حقیقی کفاش, مهدی. ارائه مدل شکل‌گیری تجربه مشتریان بانکداری خرد از طریق عوامل تحت مدیریت سازمان با رویکرد مدل‎سازی ساختاری تفسیری. , 1398; 11(3): 565-584. doi: 10.22059/jibm.2019.267812.3285


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.